ابوعبیده:

سه اسیر صهیونیست طی تیراندازی نگهبانان کشته و زخمی شدند

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد نگهبانان مسئول حفاظت از اسرای دشمن طی دو حادثه جداگانه به سمت اسیران تیراندازی کردند که سه نفر از آنها کشته و زخمی شدند.
کد خبر: ۶۸۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 12August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد: در دو حادثه جداگانه، دو نیروی موظف به حفاظت از اسیران دشمن اقدام به تیراندازی به سمت یک اسیر صهیونیست کردند که وی در دم جان باخت و در حادثه‌ای دیگر دو اسیر زن جراحت‌های شدید برداشتند و تلاش‌ها برای نجات آنها ادامه دارد.

سه اسیر صهیونیست طی تیراندازی نگهبانان کشته و زخمی شدند

سخنگوی قسام تصریح کرد: مسئولیت کامل کشتار‌های غزه و واکنش‌ها به آن که بر جان اسرای صهیونیست تاثیر می‌گذارد، متوجه کابینه دشمن است.

وی در پایان از تشکیل کمیته‌ای برای اطلاع از جزئیات این حوادث خبر داد و اظهار داشت: متعافبا جزئیات آن اعلام خواهد شد. رژیم صهیونیستی تاکنون جنایات بی‌شماری در غزه مرتکب شده است که آخرین مورد آن، بمباران نمازگزاران فلسطینی در مدرسه التابعین غزه به هنگام اقامه نماز صبح بود که طی آن بیش از یکصد فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر زخمی شدند.

شدت انفجار و کشتار در مدرسه التابعین غزه به حدی بود که به‌علت تکه‌تکه‌شدن بدن شهدا هر ۷۰ کیلوگرم اعضای بدنی که نیرو‌های امدادی در این مدرسه کشف می‌کنند، یک شهید در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار