امام جمعه موقت تهران:

بقای انقلاب مدیون رشادت رزمندگان و خون شهدا است

آیت الله «خاتمی» گفت: رشادت رزمندگان و خون‌های شهدا باعث بقای انقلاب اسلامی ایران شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 12August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، آیت الله «سید احمد خاتمی» امروز در مراسم دومین یادواره شهدای عرصه گمنامی در ارومیه اظهار داشت: نه تنها اصل انقلاب اسلامی مدیون امام حسین (ع) است بلکه ماندگاری آن نیز مدیون ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی گفت: صدام می‌خواست سد راه انقلاب اسلامی شده و مانع پیشرفت آن شود، اما رشادت رزمندگان و خون‌های شهدا این فرصت را به او نداد و باعث بقای این انقلاب شد.

آیت الله خاتمی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: دشمنان توطئه عظیمی برای انتخابات طراحی کردند آنها با توطئه‌های خود سعی کردند حضور مردم در انتخابات و مشارکت آنها را به ۱۵ درصد و ۱۳ درصد برسانند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان تمام رسانه‌های خود را بسیج کردند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد، اما راه به جایی نبردند.

وی اظهارداشت: آنها با این توطئه خود تلاش می‌کردند آبروی بین المللی ما را از بین برده و آبرویی برای نظام باقی نماند، اما شور و حضور مردم توطئه آنها را خنثی کرد.

آیت الله خاتمی به پیاده روی اربعین هم اشاره کرد و گفت: دراین زمینه کار‌های خوبی صورت گرفته و مسوولان نظارت خوبی داشته اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی آذربایجان غربی ۲۹۲ شهید متشکل از سپاهی، اطلاعاتی، حفاظتی، مرزبانی، دادگستری، ارتش و اداره کل اطلاعات دارد گفت: همچنین این استان شهدای اهل تشیع و تسنن را در خود جای داده و باید گفت این مراسم مراسم جامعی است.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در غزه ۴۰ هزار کودک و بزرگ را قتل عام کرد و اوج جنایت خود را نشان داد که در طول تاریخ بشریت این جنایات بی سابقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار