فرماندار اسدآباد:

راه و اندیشه شهدای دولت سرلوحه برنامه دستگاه‌های اجرایی باشد

«شرکائی» گفت: هفته دولت یادآور خاطره شهدای دولت بوده و انتظار داریم راه و اندیشه‌های این شهدا، سرلوحه اهداف و برنامه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱ - 13August 2024

راه و اندیشه شهدای دولت سرلوحه برنامه دستگاه‌های اجرایی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین‌علی شرکائی» فرماندار شهرستان اسدآباد درجلسه هماهنگی طرح‌های هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، اظهار داشت: پروژه‌های شهرستان اسدآباد باید به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب‌تری در جامعه انعکاس یابد و باید برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی، تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های در دست اجرای شهرستان از مهمترین اولویت‌های دولت بوده و این موضوع باید از سوی دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

وی هفته دولت را فرصتی برای انتشار عملکرد مسئولین ادارات دانست و از دستگاه‌های اجرایی خواست عملکرد خود و دولت را بصور شفاف منعکس و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند‌.

شرکائی در پایان متذکر شد: هفته دولت یادآور خاطره شهدای دولت بوده و انتظار داریم راه و اندیشه های این شهدا، سرلوحه اهداف و برنامه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

درادامه جلسه بخشداران و سایر کمیته‌ها به بیان گزارشی از وضعیت پروژه‌ها و اولویت‌بندی انجام شده پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار