جنگ کثیف صهیونیست‌ها علیه مردم غزه

رژیم صهیونیستی با تحمیل جنگ غزه به مردم مظلوم و بی‌دفاع این باریکه عملا با خشونتی دولتی به کشتار و نسل‌کشی مردم فلسطینی می‌پردازد و از این روی باید گفت که شاهد وقوع جنگی کثیف توسط تل‌آویو علیه مردم غزه هستیم.
کد خبر: ۶۸۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰ - 13August 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: رژیم صهیونیستی از فردای هفتم اکتبر جنگی را به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه تحمیل کرد که تمامی موئلفه‌ها و ویژگی‌های آن کوچکترین شباهتی به هیچکدام از جنگ‌های متعارف و استانداردی که در طول سالیان اخیر در دنیا روی داده نداشته است. این جنگ که توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده به صورت دولتی، سیستماتیک و کاملا سازماندهی شده است تا در جریان آن اهداف بیشتری را کسب کنند.

جنگ کثیف صهیونیست‌ها علیه مردم غزه

اگر بخواهیم هرچه بیشتر با این جنگ کثیف آشنا شویم باید تعدادی از موئلفه‌های اصلی و شاخص آن که کاملا ماهیتی ضدبشری و جنایتکارانه دارد را مورد بحث و بررسی قرار بدهیم. نخستین موئلفه جنایات سازمان یافته دولتی است که در این میان، تمامی ارکان و بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی از دولت گرفته تا کنگره و کنست به ارتش این رژیم اشغالگر و نامشروع کمک می‌کنند تا آنجایی که امکان دارد تمامی حق و حقوق فلسطینیان را نقض کنند.

موئلفه دوم، ربودن و ناپدید شدن‌های اجباری است. نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای اشغال سرزمین‌های فلسطینی تا امروز همواره اقدام به ربودن و ناپدید کردن مردم فلسطین به خصوص فرماندهان و مبارزان و همچنین فعالان اجتماعی و سیاسی کردند. بر همین اساس هم در حال حاضر شاهد هستیم که تعداد زیادی از فعالان فلسطینی در زندان‌های این رژیم اشغالگر و نامشروع روزگار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی را می‌گذارنند.

موئلفه سوم، شکنجه و بدرفتاری‌های غیرانسانی نظامیان صهیونیست با فلسطینیان به خصوص اسرای فلسطینی محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی است. بر اساس اسناد و مدارک منتشر شده توسط سازمان‌های حقوق بشری فلسطینی و همچنین نهاد‌های بین‌المللی حقوق بشر، تقریبا تمامی فلسطینیانی که توسط نظامیان صهیونیست بازداشت و اسیر می‌شوند اعم از مرد و زن مورد شکنجه، آزار و اذیت و همچنین تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.

البته موئلفه بسیار مهم و موثر شکنجه، فقط برای مردم و فلسطینیان عادی به کار برده نمی‌شود بلکه رژیم صهیونیستی در برخورد با فرماندهان و رزمندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی از شکنجه به عنوان ابزاری کارآمد برای تخریب روحیه و شخصیت آنها بهره می‌برد. ضمن اینکه این شکنجه‌ها آنقدر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده و سازمان‌یافته انجام می‌شود که صدای نهاد‌ها و سازمان‌های حقوق بشری بین‌المللی را هم درآورده است.

موئلفه بعدی که بیشترین کمک و خدمت را به رژیم صهیونیستی برای بسط و گسترش جنایات خود علیه فلسطینیان به خصوص مردم غزه می‌کند سانسور وقایع و رویداد‌های جاری در جنگ غزه توسط رسانه‌های صهیونیستی، منطقه‌ای و غربی است. این سانسور تا آنجایی است که کشتار و قتل‌عام روزانه مردم غزه بایکوت می‌شود و بالعکس با آب و تاب فراوان به کوچک‌ترین تلفات نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در تمامی بخش‌های خبری پرداخته می‌شود.

موئلفه مهم دیگر حمایت‌های بین‌المللی دنیای غرب و در راس آن ایالات متحده آمریکا از رژیم صهیونیستی در نهاد‌ها و مجامع جهانی و بین‌المللی است. متاسفانه علی‌رغم تمامی جنایت و کشتار‌هایی که رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه جنگ غزه علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع آن انجام داده ولی در کمال شگفتی و حیرت شاهد هستیم که این رژیم کودک‌کش از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های قدرت‌های بزرگ جهانی به صورت کامل برخوردار است.

در پایان باید گفت تا اینجای کار که بیش از ۱۰ ماه از جنگ غزه می‌گذرد حاصل جنگ کثیف رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ریخته شدن بمب‌هایی چندین برابر بمب‌های اتمی بر سر مردم این باریکه و به شهادت رساندن نزدیک به ۴۰ هزار نفر و مجروح کردن بیش از ۹۱ هزار نفرد دیگر است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار