امام جمعه اردبیل:

ورزشکاران همواره با قهرمانی و پهلوانی خود زمینه‌ساز افتخارات ماندگار برای کشور شدند

آیت‌الله «عاملی» گفت: جوانان غیرتمند این کشور همواره با قهرمانی و پهلوانی خود زمینه‌ساز افتخارات ماندگار برای کشور شدند که یقین داریم در مسابقات پارالمپیک نیز این قهرمانی‌ها و مدال‌آوری‌ها استمرار یابد.
کد خبر: ۶۸۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سیدحسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شب گذشته در دیدار با ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس در اردبیل، اظهار داشت: در همین رویداد المپیک فرانسه قهرمانان رشته‌های مختلف کشورمان به برافراشته شدن پرچم ایران و اعتلای نام کشورمان کمک کرده‌اند تا این امر اعتبار بیشتری به ورزش ایران ببخشد.

جوانان غیرتمند این کشور همواره با قهرمانی و پهلوانی خود زمینه‌ساز افتخارات ماندگار برای کشور شدند

وی خاطرنشان کرد: جوانان غیرتمند این کشور همواره با قهرمانی و پهلوانی خود زمینه‌ساز افتخارات ماندگار برای کشور شدند که یقین داریم در مسابقات پارالمپیک نیز این قهرمانی‌ها و مدال‌آوری‌ها استمرار یابد.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از همت و تلاش خستگی‌ناپذیر ورزشکاران نابینا و کم‌بینا برای حضور موفقیت‌آمیز در مسابقات پیش رو گفت: این ورزشکاران با اراده و پشتکار تلاش خواهند کرد تا با وجود محدودیت جسمی در بالاترین سطح به توفیقات مثال‌زدنی دست یابند.

آیت‌الله عاملی از رسانه‌ها به ویژه صداوسیما خواست تا با پخش نمایش غرورآفرین ورزشکاران کشور و استان اردبیل در رویداد پارالمپیک ۲۰۲۴ قوت قلب آنها باشند.

این مسئول عنوان کرد: جوانان ما به الگوهای موفق در عرصه علمی، ورزشی و هنری نیازمند هستند که در این امر قهرمانان ورزشی جایگاهی بی‌نظیر دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها