با صدور پیامی خطاب به «هادی ساعی» صورت گرفت؛

قدردانی سردار «کارگر» از قهرمانان تکواندو در المپیک

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، موفقیت تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به رئیس فدراسیون تکواندو، تکواندوکاران، مربیان و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو، موفقیت تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابت‎های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به وی، تکواندوکاران، مربیان و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

قدردانی سردار «کارگر» از قهرمانان تکواندو در المپیک

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای هادی ساعی

رئیس محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام درخشش قابل‌وصف تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابت‎های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به جنابعالی، تکواندوکاران خوش‌روحیه و با اراده، مربیان و ملت بزرگ ایران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌تردید شکوه حماسه ایستادن بر فراز قله رفیع ورزش در آوردگاه المپیک، حاکی از صلابت، غیرت و جوانمردی این افتخارآفرینان عزیز کشورمان است که با توکل به خدا، توسل به اهل‌بیت (ع) و الگوسازی قهرمانان سال‌های دفاع مقدس با مدیریت و راهبری شایسته شما، نشاط ملی و افتخاری ارزشمند برای آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران را به ارمغان آورده است.

اینجانب، ضمن قدردانی از زحمات آن برادر سخت‌کوش و دل‌سوز و مدال‌آوران عزیز و تلاش‌های مربیان زحمت‌کش تکواندو، این موفقیت ارزشمند را به آحاد ملت ورزش‌دوست و قدرشناس تبریک عرض نموده و استمرار توفیق تیم ملی و سایر ورزشکاران کوشای کشورمان و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج) و تدوام راه شهیدان والامقام، تحت رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار