فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد خبر داد؛

برپایی موکب توسط بسیج بجنورد در اربعین

سرهنگ ریحانی گفت: یکی از اقدامات بسیج بجنورد در ایام اربعین، فراهم کردن فضای استراحت زائران در غرب کشور است.
کد خبر: ۶۸۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 13August 2024

برگزاری موکب توسط بسیج بجنورد در اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ سرهنگ پاسدار «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد امروز (سه‌شنبه) در نشستی با اصحاب رسانه به‌ منظور تشریح برنامه‌های بسیج در ایام اربعین، اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیج بجنورد در ایام اربعین، فراهم‌ کردن فضای استراحت زائرین در غرب کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد افزود: در مسیر زائران، موکب‌ها و خیمه‌های فراوانی برای پذیرایی برپا شده که صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق می‌کنند. اکثر مردم قبایل و عشایر مختلف در این مسیر خیمه و چادر برپا کرده و با تمامی دارایی خود به مردم خدمت می‌کنند و این خدمت را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانند. زائران عزیز می‌توانند در طول مسیر با بازدید از یادمان‌های دوران دفاع مقدس غرب کشور، علاوه بر آگاهی بیشتر نسبت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از خدمات آنها نیز بهره‌مند شوند.
 
وی ادامه داد: اعزام کاروان زائران به اربعین و تسهیل در اعزام زیارت‌اولی‌ها از دیگر برنامه‌های بسیج شهرستان در این ایام است و موکب‌های مختلفی نیز از جانب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در مرز مهران و عراق برپا می‌شود تا از زائران اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها