مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد‌الائمه (ع) خراسان‌ شمالی خبر داد؛

اعزام به کاروان‌های راهیان‌نور غرب در تابستان

سرهنگ حاجتی گفت: اعزام افراد به راهیان‌نور غرب کشور برنامه محوری برای ایام تابستان است و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با همکاری سپاه استان کرمانشاه در یادمان مرصاد، موکبی را برپا کردند که به ارائه خدمات به زائران می‌پردازد.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶ - 13August 2024

اعزام به راهیان‌نور غرب برنامه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در تابستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی،‌ سرهنگ پاسدار «عبدالرضا حاجتی» مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد‌الائمه (ع) خراسان‌شمالی در نشست اعلام برنامه‌های راهیان نور، اظهار داشت: راهیان نور یک موضوع مهم در فضای انقلاب اسلامی و فرآیند‌های تعریف شده از ابتدای انقلاب است که در حال نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: سازمان اردویی و راهیان‌نور سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در راستای حفظ انسجام بسیجیان و ارائه خدمات به ایشان، اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف می‌کند و برنامه‌های این سازمان در سه بخش اردویی، راهیان‌نور و گردشگری در طول سال به صورت پیوسته اجرا می‌شود.
 
سرهنگ حاجتی گفت: اعزام کاروان‌های زائران به راهیان‌نور غرب کشور برنامه محوری برای ایام تابستان است و سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با همکاری سپاه استان کرمانشاه در یادمان مرصاد، موکبی را برپا کردند که به ارائه خدمات تغذیه، اسکان و حمام به زائران می‌پردازد.
 
حاجتی تصریح کرد: این موکب از ۲۵ مرداد تا ششم شهریور آماده خدمت‌رسانی به زائران است. زائران اربعین در راه رفت و برگشت خود می‌توانند از یادمان‌های غرب کشور در استان‌های ایلام و کرمانشاه نیز بازدید نمایند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها