با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای آجا در جنوب غرب کشور محقق شد؛

واگذاری 13 دستگاه خودروی تاکتیکی به ناوگان گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا

با حضور امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب کشور تعداد ۸ دستگاه خودروی تاکتیکی پل کش و ۵ دستگاه انواع خودروهای سبک به ناوگان خودرویی و عملیاتی گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا جهت انجام مأموریت های تاکتیکی این یگان واگذار شد.
کد خبر: ۶۸۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 13August 2024

واگذاری 13 دستگاه خودروی تاکتیکی به ناوگان گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ مهندس ستاد «حسین فرقانی» فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا در جنوب غرب کشور امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: با حضور امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب کشور تعداد ۸ دستگاه خودروی تاکتیکی پل کش و ۵ دستگاه انواع خودروهای سبک به ناوگان خودرویی و عملیاتی گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا جهت انجام مأموریت های تاکتیکی این یگان واگذار شد.

وی افزود: این خودرو‌های تاکتیکی با هدف ارتقاء تحرک، چابکی و آمادگی یگان‌های پل گذار در جهت ارتقاء آمادگی رزمی که به همت متخصصان گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا بازسازی و اورهال شده است از امروز به چرخه ناوگان ترابری یگان‌های پل گذار ملحق شده‌اند.

 امیر بیدادی فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور نیز در این مراسم گفت: امروز با تدابیر امیر فرماندهی ولایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص ساخت و بازسازی سطحه‌های پل‌های شناور و تکمیل این حلقه بوسیله بازسازی خودروهای پل کش و به برکت تلاش متخصصان نیروی زمینی محوری و با استفاده از نیرو‌های متخصص گروه ۴۲۲ به خود کفایی رسیده‌ایم.

وی ضمن تاکید بر نگهداری و تعمیر هر چه بهتر این خودرو‌ها یادآور شد: ارتقاء تحرک یکی از اهداف این آیین است که در چرخه ترابری نیروی زمینی ارتش مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها