دومین جلسه هم‌اندیشی کمیته بانوان دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد

دومین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس با موضوع همایش تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس به ریاست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 13August 2024

دومین جلسه هم‌اندیشی کمیته بانوان دفاع مقدس خوزستان در اهواز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، دومین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس امروز با موضوع همایش تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دعوت «بتول دوسعلی‌وند» مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دیگر اعضا این کمیته در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی بر تکریم از چهره‌هایی که تاکنون از آن‌ها تقدیر نشده تاکید کرد و اظهار داشت: بسیاری از مادران، همسران و خواهران شهدا، جانبازان و رزمندگان هستند که فداکاری شان کمتر از حضور در جبهه نبود و به خاطر حجب و حیایی که دارند، کمتر در همایش‌ها و محافل حضور دارند و وظیفه ماست که در این گونه برنامه‌ها به سراغ آنان برویم.

در این جلسه دستورالعمل ابلاغی همایش تجلیل از پیشکسوتان زن دفاع مقدس قرائت و از حاضرین در جلسه درخواست شد که در خصوص شناسایی و معرفی بانوان رزمنده و فعال استان در دوران دفاع مقدس همکاری لازم را به عمل آورند.

دوسعلی‌وند نیز ضمن تقدیر از همکاری همه جانبه اعضا کمیته خواهان شناسایی و معرفی بانوان، همسران و دخترانی شد که در قالب‌های مختلف و در دوران حماسه و ایثار نقش آفرین بودند اما کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در ادامه جلسه نیز حاضرین به نقطه نظرات خود پرداختند و این همایش را فرصتی مغتنم شمردند تا بتوانند از همه بانوان پیشکسوت استان که به دست فراموشی سپرده شده بودند تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار