قائم‌مقام شورای‌عالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» خبر داد؛

مشهد مقدس؛ میزبان اجلاسیه «مجاهدان در غربت»/ شهید «امیرعبداللهیان» تبلور دیپلماسی مقاومت بود

حجت‌الاسلام صالحی بیان اینکه شهید «امیرعبداللهیان» تبلور دیپلماسی مقاومت بود و گفتمان دیپلماسی مقاومت را پرچم‌داری کرد، گفت: امروز جبهه مقاومت هر آن‌چه قدرت و نیرو و حرکت در جهت نابودی اسرائیل در کشور‌های محور مقاومت دارد، مرهون جایگاه ارزشمند شهید امیرعبداللهیان است.
کد خبر: ۶۸۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» قائم‌مقام شورای‌عالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری نهمین دوره این اجلاسیه که با هدف پاسداشت فرماندهان شهید میدان و دیپلماسی مقاومت، شهیدان «حسین امیرعبداللهیان» و «اسماعیل هنیه» برگزار می‌شود، اظهار داشت: نهمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» درحالی برگزار می‌شود که با یک نگاه خالصانه و صادقانه در ایران اسلامی شکل گرفته است.

شهید «امیرعبداللهیان» تبلور دیپلماسی مقاومت بود

قائم‌مقام شورای‌عالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با بیان اینکه شهید «امیرعبداللهیان» تبلور دیپلماسی مقاومت بود و گفتمان دیپلماسی مقاومت را پرچم‌داری کرد، گفت: امروز جبهه مقاومت هر آن‌چه قدرت و نیرو و حرکت در جهت نابودی اسرائیل در کشور‌های محور مقاومت دارد، مرهون جایگاه ارزشمند شهید امیرعبداللهیان است.

حجت‌الاسلام «صالحی» با تأکید بر این که به یاری خدا تشعشع نگاه شهید امیرعبداللهیان که برگرفته از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی است، روز‌به‌روز در کشورهای مختلف خصوصا آمریکا و اروپا در حال گسترش است، تصریح کرد: امروز دانشجویان اروپا و آمریکا به نحوی در مسیر ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فریاد «هیهات من‌الذله» حضرت سیدالشهداء (ع) حرکت می‌کنند.

قائم‌مقام شورای‌عالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» گفت: نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت با رویکرد دفاع از مظلومین، گفتمان‌سازی برای مجاهدان در غربت و همچنین حمایت از هر نگاهی که به‌دنبال مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم است، برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مقدمات نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در سوریه به‌یاد شهید امیرعبداللهیان شکل گرفت و سخنرانی اندیشمندان و افراد موثر در محور مقاومت، راهگشای این اجلاسیه بود، بیان داشت: در ادامه، تکریم از شهدای خدمت با حضور بسیاری از دلبستگان به جمهوری اسلامی ایران و صاحب‌نظران و مسئولان کشور هندوستان برگزار شده و در ادامه نیز در هفته‌های آتی برنامه‌هایی هم در شهر «دامغان» برگزار خواهد شد؛ در واقع این اجلاسیه آثار وجودی خود و گفتمان مقاومت و دفاع از مظلوم را به‌صورت ملی و بین‌المللی پرچم‌داری می‌کند.

حجت‌الاسلام «صالحی» بیان داشت: آیین اختتامیه نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت همزمان با ایام سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در مشهد مقدس با حضور اندیشمندان جهان اسلام خصوصاً کشورهای محور مقاومت و مسئولان از جمله سران سه قوه، هیئت دولت، نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

قائم‌مقام شورای‌عالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با تأکید بر این‌که گفتمان متعالی مقاومت خصوصاً پس از شهادت «اسماعیل هنیه» لازمه جهان اسلام است و بایستی با نگاهی متعالی‌تر و حساسیت بیشتر دنبال شود، تأکید کرد: امروز دنیا این انتظار می‌کشد که کشور اسلامی و سپاه پاسداران ما به علم‌داری رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقدامی را در پاسخ  به اقدامات بی‌شرمانه رژیم‌صهیونیستی صورت دهد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار