مدیر عملیات مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم خبر داد؛

اعزام ۱۲۰ خادم راهیان نور از قم به مناطق شمال‌غرب

«فرح آبادی» از اعزام ۱۲۰ خادم راهیان نور در تابستان سال جاری از قم به محل‌های اسکان بانه و سردشت در مناطق شمال‌غرب خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ - 13August 2024

اعزام ۱۲۰ خادم راهیان نور از قم به مناطق شمال‌غرب«علی اصغر فرح آبادی» مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: خادمان شهدا شامل خواهران و برادران از طریق سایت کوله بار سازمان اردویی بصورت غیر حضوری در اردیبهشت ماه و خرداد ماه ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: خادمان مذکور پس از ثبت نام و طی یک مرحله مصاحبه حضوری و مشخص شدن برنامه، در دوره‌های ۸ تا ۱۰ روزه بکار گیری و اعزام می‌شوند.

فرح آبادی ادامه داد: امسال هم به منظور برگزاری اردوی راهیان نور شمالغرب، ۱۲۰ خادم خواهر و برادر در سنین مختلف از تاریخ ۳۰ تیرماه طی سه مرحله در دوره‌های هشت روزه در محل‌های اسکان بانه و سردشت و سنندج جهت خدمت به زائرین استان قم بکارگیری شدند.

این مسئول گفت: برنامه‌های استقبال از زائران، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع وعده‌های غذایی، همکاری در اجرای برنامه فرهنگی و برقراری نظم و نظافت در اسکان‌ها از اهم فعالیت‌های خادمان می‌باشد.

مدیر عملیات مرکز اردویی و راهیان نور سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم یادآور شد: تعداد ۳۰ نفر از خادمان استان قم هم براساس سهمیه مشخص شده از طرف کمیته مرکزی خادمان در یادمان‌های استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام بکار گیری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار