فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور:

مؤلفه نظامی بالاترین نقش را در قدرت ملی دارد

امیر سرتیپ «رحیم‌زاده» گفت: امروز مؤلفه نظامی بالاترین نقش را در قدرت ملی دارد که این امر، مرهون رشادت و ایثار نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۶۸۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 13August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور، با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کرد و آمادگی دفاعی و توان رزمی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده

امیر سرتیپ رحیم‌زاده در این بازدید طی سخنانی با بیان اینکه پیشکسوتان ارتش جزو ذخایر و سرمایه‌های نظام هستند، گفت: بدون شک بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی شما همرزمان پیشکسوتی است که از لحظه شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس در عرصه آسمان قهرمانانه جنگیدید و پس از آن نیز با بصیرت در مقابل دشمنان هزار چهره ایستاده و الگوی نسل جوان کشور شدید.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور با اشاره به اینکه امروز مؤلفه نظامی بالاترین نقش را در قدرت ملی دارد که مرهون رشادت و ایثار پیشکسوتان و کارکنان نیرو‌های مسلح است، افزود: ما قدردان زحمات شما و خانواده‌هایتان هستیم که با این روحیه و مجاهدت توانستید برترین مدال‌های افتخار را برای ارتش به ارمغان بیاورید.

وی ادامه داد: ارتباط مستمر با بازنشستگان و بهره‌گیری از دانش و تجربه آن‌ها، راه‌گشای مسیر درست پیشرفت و دستیابی به موفقیت‌های سازمانی خواهد بود و بر همین اساس باید وجود آنها را در کنار خود پاس بداریم.

امیر رحیم‌زاده در ادامه ضمن تجلیل از همکاری و ایثار همسران پیشکسوتان، عنوان کرد: همسران شما پا به پای شما و در کنار شما با دلسوزی و ایثار برای این نظام و انقلاب تلاش کردند که ما این ایثار و از خودگذشتگی را ارج می‌نهیم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) تکریم اعضای وابسته را وظیفه‌ای ملی و همگانی دانست و خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان در جامعه باید به شکل یک فرهنگ درآید و همه خود را موظف به پاسداشت زحمات و خدمات بازنشستگان بدانند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها