مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تجلی‌گاه جهاد و مقاومت است

«هاشمی» از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان تجلی‌گاه جهاد و مقاومت استان یاد کرد و بر توجه بیشتر شهرداری‌ها و سرمایه‌گزاران بخش عمرانی در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 13August 2024

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تجلی‌گاه جهاد و مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و «سید حمید هاشمی» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران ضمن بررسی آخرین وضعیت و نیاز‌های عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و همچنین یادمان شهدای گمنام استان، در خصوص نحوه مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت شهرداری‌های استان و همچنین سرمایه‌گذاران بخش عمرانی در موسسه دفاع مقدس تبادل نظر شد.

در این جلسه که امروز در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد مقرر شد نماد‌های شهرستان‌های استان در موزه دفاع مقدس و همچنین نقش آفرینی شهرداری مرکز استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد. 

در این جلسه هاشمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان از موزه دفاع مقدس به عنوان تجلی‌گاه جهاد و مقاومت استان یاد کرد و بر توجه بیشتر شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاران بخش عمرانی در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار