در پیامی؛

فرمانده کل سپاه درگذشت والده شهیدان «اکبری» را تسلیت گفت

سرلشکر «سلامی» با صدور پیامی درگذشت والده شهیدان والامقام «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ - 13August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت «ستاره اکبری» والده شهیدان والامقام «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه درگذشت والده شهیدان اکبری را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه حاجیه خانم «ستاره اکبری» والده ارجمند شهیدان والامقام «عین‌الله، محمدشفیع، هدایت‌الله و نورالدین اکبری» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

رجاء واثق دارم همت فاطمی این مادر مؤمنه و صالحه در تربیت فرزندانی رشید و مجاهد برای اعتلای اسلام و اهتزاز پرچم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار و ضمن ارائه الگویی شکوهمند و سعادت‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای کشور به‌ویژه زنان غیور و فهیم میهن اسلامی، ذخیره‌ای گران‌سنگ برای بهره‌مندی او از شفاعت شفیعه محشر زهرای مرضیه (س) در روز عقبی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن بانوی پرهیزکار را به خاندان معظم اکبری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار