مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۰۰۰ زائر مازندرانی به اربعین حسینی

«جهانیان» با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار زائر از طریق حمل و نقل زمینی از مازندران به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: جابجایی این زائران از طریق ۱۶۶ دستگاه اتوبوس انجام شده است.
کد خبر: ۶۸۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 13August 2024

اعزام بیش از ۳۰۰۰ زائر مازندرانی به اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آئین بدرقه زائران اربعین حسینی صبح امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «حسن جهانیان» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولان در جوار یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

«جهانیان» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار زائر از طریق حمل و نقل زمینی از مازندران به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: جابجایی این زائران از طریق ۱۶۶ دستگاه اتوبوس انجام شده است.

وی افزود: نیازمند روزانه ۷۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران اربعین هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: طبق ثبت نامی که در سامانه سماح انجام می‌شود، پارسال حدود ۲۷ هزار نفر در مازندران از طریق حمل و نقل زمینی عمومی یعنی اتوبوس به عتبات عالیات اعزام شده بودند.

وی بیان کرد: امروز هم ۱۲۰ نفر با سه دستگاه اتوبوس از یادمان هشت شهید گمنام در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عتبات عالیات اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها