مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با قوت انجام خواهد شد

سرهنگ کریمی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با قوت انجام خواهد شد و دستگاه‌های استان آمادگی همکاری با اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس را داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ - 13August 2024

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با قوت انجام خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با قوت انجام خواهد شد و دستگاه‌های استان همانند سال های گذشته آمادگی همکاری با اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس را داشته باشند.

وی گفت: برنامه ملی و استانی مشترک ما نمایشگاه هفته دفاع مقدس است که پس از مشخص شدن رده مربوطه برگزار می‌شود. از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس خاطره گویی رزمندگان است که در هفته دفاع مقدس با جدیت دنبال خواهد شد.

این مسئول افزود: موضوع جهاد تبیین فقط برای هفته دفاع مقدس نمی‌باشد و باید در طول سال دنبال گردد. توجه ویژه به خاطره گویی بانوانی که در دفاع مقدس حضور داشتند و همسران شهدا در اولویت برنامه خاطره گویی باشد. امسال بانوان رزمنده، همسران‌رزمندگان به دیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهند رسید.

سرهنگ کریمی بیان داشت: دستگاه‌های استان تجلیل از بانوان رزمنده و همسران رزمندگان را با برنامه‌ریزی دقیق و به نحو احسن انجام دهند. مراسم تجلیل در استانداری مرکزی برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گلباران قبور مطهر شهدا و عتررافشانی قبور مطهر شهدا ز برنامه‌های ما در هفته دفاع قدس می‌باشد مراسم تجلیل همزمان با مراسم دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار