فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مردم قدردان شهدای خدمت هستند

سردار «کرمی» گفت: شهدایی که همیشه در صحنه خدمت آماده هستند و حتی در این مسیر نیز جانفشانی می‌کنند، باید بدانند مردم قدردان نعمت ولایت در جامعه هستند.
کد خبر: ۶۸۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ - 13August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار پاسدار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در سومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در واقعه عاشورا حکومت ظلم و جور یزیدیان فکر می‌کردند که پیروز میدان هستند اما امروز یاد و نام امام حسین(ع)در تمام عالم جریان دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات است، گفت: هر ساله تعداد زیادی از مردم سراسر جهان در برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی حضور فعال دارند و همه آنها به برکت خون شهدا میسر شده است.

وی با بیان اینکه شهدا در جنگ هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرده تا حکومت الهی و اسلامی برقرار باشد، عنوان کرد: امروز نظام اسلامی در اوج عزت در دنیا می‌درخشد و امروز می‌بینیم که همه شعارهای دفاع مقدس محقق شده است.

سردار کرمی افزود: هر ساله شاهد حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین در راهپیمایی عظیم اربعین و به نیابت از شهدا هستیم.

کرمی به شهدای خدمت و جهادگران اشاره کرد و گفت: شهدایی که همیشه در صحنه خدمت آماده هستند و حتی در این مسیر نیز جانفشانی می‌کنند، باید بدانند مردم قدردان نعمت ولایت در جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار