مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشریح کرد؛

فعالیت موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین

«سلیمانی» به تشریح فعالیت موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین پرداخت و گفت: این موکب از ۲۰ تا ۳۱ مردادماه به کاروان‌های دانشجویی علوم‌پزشکی سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۶۸۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ - 13August 2024

به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان،«محمدجواد سلیمانی» مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز، ۲۳ مردادماه به تشریح فعالیت موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی در ایام اربعین پرداخت و اظهار داشت: این موکب از سوی علوم پزشکی کرمان با همکاری اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت از ۲۰ تا ۳۱ مردادماه به کاروان‌های دانشجویی علوم‌پزشکی سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند و دبیر اجرایی این موکب دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان است.

 
وی اسکان، تغذیه و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از برنامه‌های این موکب برشمرد و افزود: این موکب روزانه ۶۰۰ نفر دانشجو (۳۰۰ آقا و ۳۰۰ بانو) پذیرش دارد و در سه وعده ضمن تغذیه، بسته‌های فرهنگی را به زائران اهدا می‌کند. برنامه‌های فرهنگی موکب شامل برگزاری نماز جماعت، برپایی هیئت، پرسش و پاسخ مسائل شرعی و مشاوره است.
 
سلیمانی با بیان اینکه موکب دانشجویان مکتب شهید سلیمانی با ۲۶ خادم از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل مرقد آیت‌الله کاشف‌الغطاء در شهر نجف برپا شده است، اظهار کرد: محل اسکان بانوان نیز در همین محل است و آقایان در محل مرقد آیت‌الله شیخ جواد جواهری اسکان دارند و محل اسکان در فاصله کمتر از ۵۰ متری امیرالمؤمنین(ع) است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار