اسرائیل ۲۱۰۰ کودک شیرخواره را در غزه به شهادت رساند

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر «اروپا-مدیترانه» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، دو هزار و ۱۰۰ کودک شیرخواره فلسطینی را شهید کرده، گفت که این جنایات در تاریخ جنگ‌های معاصر، ترسناک و بی‌سابقه است.
کد خبر: ۶۸۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ - 13August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر «اروپا-مدیترانه» امروز سه‌شنبه با انتشار گزارشی، کودک‌کُشی اسرائیل را نشان داد که طی ۱۰ ماه گذشته، ۱۷ هزار کودک را به شهادت رسانده است.

اسرائیل ۲۱۰۰ کودک شیرخواره را در غزه به شهادت رساند

به گفته این مرکز، رژیم صهیونیستی، دو هزار و ۱۰۰ کودک شیرخواره فلسطینی را شهید کرده و با این جنایات باید گفت که «شمار کودکانی که ارتش اسرائیل کشته، در تاریخ جنگ‌های معاصر، ترسناک و بی‌سابقه است».

 این مرکز حقوق بشری تأکید کرد: حملات اسرائیل نشانگر یک روش خطرناک است که مبتنی بر عدم وجود انسانیت در تعامل با مردم فلسطینی ساکن نوار غزه است؛ زیرا آنان را «به صورت عمدی، هدفمند و گسترده» هدف قرار می‌دهد.

دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه خاطر نشان کرد، کودکان غزه، از هیچ نوع حمایتی که حقوق بین‌الملل تضمین می‌‎کند، برخوردار نیستند و صهیونیست‌ها آنان را از حقوق اساسیشان محروم کرده‌اند.

این در حالی است که نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند که برخی از این حملات به‌قدری بزرگ بوده که عنوان «هلوکاست» یا «قتل‌عام» به خود گرفته است.

رژیم اسرائیل یکی از بزرگترین کشتار‌های را طی هفته‌های گذشته حمله هوایی به مدرسه «التابعین» رقم زد؛ جنایتی که به دنبال آن، بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر مجروح و مفقود شدند.

بزرگترین جنایات صهیونیست‌ها به شرح ذیل است: قتل‌عام در بیمارستان «المعمدانی»؛ بیش از ۵۰۰ شهید -اکثرا زن و کودک-، بمباران اردوگاه «جبالیا»؛ ۴۰۰ شهید، بمباران مدرسه «الفاخوره»؛ بیش از ۲۰۰شهید، بمباران میدان «النابلسی» معروف به «کشتار آرد»؛ ۱۱۸ شهید و ۷۶۰ مجروح، کشتار در بیمارستان «الشفاء»؛ کشف پیکر ۴۰۰ فلسطینی در گور دسته جمعی، بمباران رفح معروف به «هلوکاست الخیام»؛ ۴۵ شهید و مجروح شدن ۲۴۹ فلسطینی، بمباران بیمارستان «النصیرات؛ ۷۴ شهید، حمله به «النواصی» در خان یونس؛ ۹۰ شهید و ۳۰۰ مجروح و بمباران مدرسه «التابعین»؛ ۱۰۰ شهید و ده‌ها مجروح از جمله بزرگترین کشتار گروهی رژیم اسرائیل در نوار غزه است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها