روزنامه اسرائیلی:

حزب الله ۷۵۰۰ موشک به سمت ما شلیک کرده است

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به حملات گسترده موشکی و پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی، خبر داد که در این حملات، ۴۳ صهیونیست از جمله ۱۹ نظامی به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر: ۶۸۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ - 13August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» امروز سه‌شنبه خبر داد که حزب الله از ۱۰ ماه پیش تا کنون و در جریان حمایت از مردم غزه، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ موشک شلیک کرده است.

حزب الله ۷۵۰۰ موشک به سمت ما شلیک کرده است

این روزنامه با اشاره به پرتاب ۲۰۰ پهپاد حزب الله به سمت مواضع صهیونیستها، اذعان کرد که در جریان این حملات، ۴۳ صهیونیست از جمله ۱۹ نظامی به هلاکت رسیده‌اند. به گفته یدیعوت، حملات حزب الله به زخمی شدند ۲۷۱ صهیونیست نیز منجر شده است.

این روز‌ها رژیم صهیونیستی به شدت نگران پاسخ احتمالی جمهوری اسلامی ایران و جنبش حزب الله لبنان در خونخواهی شهیدان اسماعیل هنیه و «فؤاد شکر» است.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» هم امروز خبر داد که ارتش اسرائیل بر شمار یگان‌های ویژه و نیرو‌های تکاور خود در نزدیکی مرز‌های فلسطین اشغالی و لبنان افزوده است.

 معاریو با بیان اینکه هدف اسرائیل، «جلوگیری از نفوذ نیرو‌های یگان رضوان وابسته به حزب الله به منطقه الجلیل است»، تأکید کرد: صهیونیست‌ها همچنین سنگر‌های بتنی و محل‌هایی برای تیراندازی در مناطق مرزی ایجاد کرده‌اند.

وبگاه اسرائیلی واللا روز گذشته به نقل از افسران ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال حمله نیرو‌های رضوان حزب‌الله به اراضی اشغالی و نفوذ آنها به شهرک‌های اشغالی خبر داد. افسران اسرائیلی می‌گویند که بر خلاف نظر عموم، هنوز نیروی رضوان حزب‌الله می‌تواند حمله سازماند‌هی‌شده‌ای به مرز‌ها داشته باشد و از این طریق وارد یک شهرک اسرائیلی یا پایگاه نظامی در شمال فلسطین اشغالی شود.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها