سردار مجید در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

زائران اربعین مراقب کلاهبرداری‌های اینترنتی باشند

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: زائران در پلتفرم‌های خارجی از کلیک بر روی لینک‌هایی که در ارتباط با فروش بلیت ارزان قیمت و یا اقامت ارزان است، خودداری کنند.
کد خبر: ۶۸۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳ - 14August 2024
سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا در گفت‌وگو یا خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، درباره اینکه بیشترین جرائم در سال جاری مربوط به کدام حوزه است، اظهار داشت: بیشترین جرائم مربوط به کلاهبرداری اینترنتی است که انواع و اقسام مختلفی دارد و در مارکت‌های ایرانی و خارجی رخ می‌دهد و بیشترین آن معطوف به شبکه‌های خارجی و در ارتباط با کلاهبرداری در خرید و فروش کالا است. 
 
زائران اربعین مراقب کلاهبرداری‌های اینترنتی باشند
 
سردار مجید ادامه داد: برداشت اینترنتی از دیگر جرائم عمده است که با ارسال لینک‌های آلوده رخ می‌دهد؛ طی سال‌های گذشته در این خصوص هشدارهای لازم داده شده است‌ 
 
رئیس پلیس فتا با بیان اینکه دسترسی غیرمجاز به داده‌های افراد از دیگر جرایم است، گفت: هتک حیثت و مزاحمت‌های اینترنتی از عمده جرائم در فضای مجازی است. 
 
وی درباره حضور زائرین اربعین در سایت‌های مختلف برای خرید بلیت و دریافت دینار گفت: زائران صرفا به سایت‌های و URL مراجعه کنند که معتبر هستند و پایگاه‌های رسمی آن‌ها را مورد تایید قرار دادند. 
 
سردار مجید افزود: زائران در پلتفرم‌های خارجی از کلیک بر روی لینک‌هایی که در ارتباط با فروش بلیت ارزان قیمت و یا اقامت ارزان است، خودداری کنند. 
 
وی تاکید کرد: زائران از سایت‌های رسمی که از طرف صدا و سیما و مراکز معتبر اعلام می‌شود خرید خود را انجام دهند. 
 
انتهای پیام/ 241
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار