برگزاری نشست برگزاری بیست و نهمین یادواره شهدای دودانگه ساری

در راستای اجلاسیه پیش کنگره ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید خط شکن دیار علویان نشست اعضای کمیته‌ها و کارگروه‌های یادواره ۱۵۲ شهید دودانگه ساری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶ - 13August 2024

برگزاری نشست برگزاری بیست و نهمین یادواره شهدای دودانگه ساریبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «رستم دهقان» رئیس ستاد یادواره شهدای دودانگه از برگزاری متفاوت بیست و نهمین یادواره شهدای بخش نسبت به ادواره گذشته خبر داد.

وی افزود: این یادواره با دو محور؛ رزمواره و محفل شهدایی عصر روز ۲۹ شهریور در محوطه امامزاده روستای کهنه ده اجرا خواهد شد.

«میرمحمدی» مسئول کمیته فرهنگ و سلامت بیست و نهمین یادواره شهدای دودانگه ساری هم با اشاره به اینکه راه شهدا تحقق آموزه قرآنی است، از برگزاری مسابقات قرانی، تجلیل از دانش آموز حافظ قرآن و اهمیت دانستن مسائل فرهنگی در یادواره خبر داد.

خادم مسئول کمیته بانوان و تعالی خانواده یادواره بیست و نهم هم با سر لوحه قرار دادن اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش جمعیت و نگاه به جوانی جمعیت از شناسایی زوج‌های جوان دارای سه فرزند و بالاتر ساکن دودانگه ساری یاد کرد و گفت: در این یادواره از زوج‌های جوان ساکن بخش که دارای سه فرزند یا بیشتر باشند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها