استاندار سمنان:

باید اقدامات فداکارانه شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازگو شود

«هاشمی» گفت: نیاز جامعه امروز ما برگزاری یادواره های شهدا است تا همیشه در خاطرمان بماند که شهدا جهت دفاع از مرز و بوم و ناموس خود جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند و با توجه به شرایط کنونی جامعه لازم است برای نسل جدید، اقدامات فداکارانه شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازگو شود.
کد خبر: ۶۸۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰ - 14August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان، نخستین اجلاسیه شهدای رزم (از خاک تا افلاک)، یاد بود ۱۲۹ شهید خدمات مهندسی استان سمنان که با حضور جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و خانواده شهدا در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا، چشم و چراغ جامعه هستند، فرهنگ ایثار و شهادت با انجام برنامه ریزی و اقدامات موثر بیش از گذشته در جامعه حکم فرما باشد.

وی گفت: امروزه چشم امید جهان اسلام به ویژه مردم مظلوم غزه به جمهوری اسلامی و لسان مقام معظم رهبری است.

هاشمی ادامه داد: نیاز جامعه امروز ما برگزاری یادواره های شهدا است تا همیشه در خاطرمان بماند که شهدا جهت دفاع از مرز و بوم و ناموس خود جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند و با توجه به شرایط کنونی جامعه لازم است برای نسل جدید، اقدامات فداکارانه شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازگو شود.

تجلیل از خانواده معزز شهدای عرصه گردان‌های رزمی مهندسی استان سمنان و پیشکسوتان این عرصه از دیگر برنامه‌های یادواره امروز شهدا بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار