مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان:

۴۵۰ خادم به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند

حجت‌الاسلام «صادق‌زاده» از اعزام ۴۵۰ خادم آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان برای خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته به زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 14August 2024

۴۵۰ خادم به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن صادق زاده» مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات حرم مطهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: امسال دهمین سالی است که آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان، به زائران اربعین خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال جاری، ۱۷ کانکس لباسشویی در ۱۴ نقطه از مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر هستند و حدود ۴۵۰ خادم افتخاری به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام «صادق زاده»  در نظر گرفتن‌ فعالیت‌های متنوع برای نوجوانان را یکی دیگر از اقدامات آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان دانست و افزود: با مشارکت شهرداری و مبلغان حوزه کودک و نوجوان، فعالیت های فرهنگی برای نوجوانانی که در مسیر پیاده روی قرار دارند، در نظر گرفته و مقرر شده است تا بسته های فرهنگی معنوی به نوجوانان اهدا شود.

همچنین امروز با همکاری آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان و سازمان حج و زیارت استان و بنیاد «دعبل»، سومین گروه از خادمین به منظور خدمت رسانی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

 اعزام خادمین تا ۲۵ مرداد و در قالب ۴ کاروان زیارتی ادامه دارد. ارائه خدمات فرهنگی به کودکان با همکاری موکب مسلم بن عقیل شهرداری اصفهان، همچنین اقدامات پزشکی، تعمیرات کیف و کفش، کالسکه و ویلچر و تلفن همراه، خیاطی، پتوشویی، تولید روزانه 50 تن یخ و 60 هزار ظرف یک نفره آب، ماساژ و ... از جمله خدمات ارائه شده از سوی این زائرین در ایام اربعین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار