ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان خبر داد؛

سالن مسافربری گمرک در پایانه مرزی میرجاوه آماده خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع)

خاشی گفت: همزمان با اربعین حسینی سالن مسافربری گمرک در پایانه مرزی میرجاوه آماده خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) از کشور پاکستان است.
کد خبر: ۶۸۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ - 14August 2024

سالن مسافربری گمرک در پایانه مرزی میرجاوه آماده خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع)به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمدعلی خاشی» ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالن مسافربری گمرک در پایانه مرزی میرجاوه، سه شب قبل از ورود اولین کاروان زائران پاکستانی اربعین با همکاری نهادهای مختلف مانند گمرک، راهداری، پلیس گذرنامه، بهداشت، قرنطینه آماده به خدمت بوده است.

وی افزود: سالن مسافربری گمرک میرجاوه در شب اول میزبان ورود ۶۲ اتوبوس با بیش از سه هزار و ۶۰۰ مسافر بود و در چهارمین روز از آغاز ورود کاروان‌های زیارتی اربعین تا انتهای شب بیش از ۶۵ دستگاه اتوبوس وارد مرز میرجاوه خواهند شد.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر تعدادی از کارکنان زاهدان به گمرک میرجاوه اضافه شدند تا تشریفات گمرکی زوار در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

وی تاکید کرد: تا هر ساعت از شبانه‌روز که کاروان‌های زوار پاکستانی وارد مرز ایران شوند این مجموعه برای خدمت‌رسانی به زائران پای کار بوده و فعالیت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار