جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهپیمایی اربعین به یک فرهنگ در میان ملت‌ها تبدیل شده است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: حماسه عاشورای حسینی در راهپیمایی اربعین حسینی تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۸۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ - 19August 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی برخواسته از عشق، علاقه و محبت به اهل بیت (ع) است.

اتونشر اربعین//////حجت الاسلام جلیلی صفت

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت ادامه با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی نمایش قدرت مسلمانان جهان اسلام است، ادامه داد: علاقه و حضور پرشور مردم به اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین به یک فرهنگ در میان ملت‌ها تبدیل شده است، افزود: حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در بین همه مردم اهمیت بالایی دارد و در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز استقبال پرشوری از بزرگترین راهپیمایی عالم داشتیم.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم عنوان کرد: ملت شریف ایران به این آگاهی رسیدند که راهپیمایی عظیم اربعین حسینی رزمایشی جهت آماده شدن برای ظهور امام عصر (عج) است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین سیلی محکمی به دهان دشمنان نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: حماسه عاشورای حسینی در راهپیمایی اربعین حسینی تجلی پیدا کرده و این حضور پرشور اقشار مختلف جامعه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار