معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس: 

اربعین حسینی موجب هم‌افزایی مسلمانان و ارتقای ظرفیت‌های جهان اسلام می‌شود

امیر سرتیپ «اکرمی‌نیا» گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی انتقال‌دهنده پیام نهضت امام حسین (ع)، ظلم‌ستیزی و آزادگی است و موجبات هم‌افزایی بیشتر بین مسلمانان و ارتقای ظرفیت‌های جهان اسلام را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۶۸۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ - 18August 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی شبیه‌سازی حادثه عاشوراست، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی انتقال‌دهنده پیام نهضت امام حسین (ع)، ظلم‌ستیزی و آزادگی است.

اتونشر اربعین//////////// امیر سرتیپ اکرمی نیا

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی انتقال دهنده پیام وحدت اسلامی است، ادامه داد: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اقوام و مذاهب را با اشکال مختلف تحت الشعاع قرار می‌دهد و موجب وحدت بیشتر ادیان مختلف می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را نشان دهنده توان بالای کشور‌های اسلامی دانست و افزود: اربعین حسینی ابزاری برای تولید و تقویت قدرت نرم در جهان اسلام شده است و این راهپیمایی عظیم زمینه ساز قدرت سخت و تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی موجب هم افزایی بین مسلمانان و ارتقای ظرفیت‌های جهان اسلام می‌شود، تاکید کرد: هنر فاخر اسلامی قطعا می‌تواند جلوه‌های اربعین را ماندگار و جاودان کند و در این راستا باید از آنها استفاده کرد.

امیر اکرمی‌نیا با بیان اینکه فرهنگ اربعین باید در دانشگاه‌ها و مدارس تدریس و ابعاد و کارکرد‌های آن برای جوانان تبیین شود، یادآور شد: اربعین حسینی می‌تواند موجب تقویت موقعیت شیعیان و وزن ژئوپولیتیکی مسلمانان در جهان شود و بازدارندگی در مقابل دشمنان اسلام ایجاد کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار