با حضور سردار «سلیمانی»؛

آیین رونمایی از پوستر دومین آیین تکریم فعالان مسجد در شیراز برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر دومین آیین تکریم فعالان مسجد در روز جهانی مسجد با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 14August 2024

آیین رونمایی از پوستر دومین آیین تکریم فعالان مسجد در شیراز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیین رونمایی از پوستر دومین آیین تکریم فعالان مسجد در روز جهانی مسجد با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شیراز برگزار شد.

سردار سلیمانی ابتدا با اشاره به در پیش بودن سی‌ویکم مرداد روز مسجد اظهار داشت: مسجد کارکردهای دیگری جز عبادت دارد و از جمله کارکردهای مساجد کمک به اعتلای فرهنگی اجتماعی و علمی جوانان و نوجوانان است که باید روی آنها نیز برنامه‌ریزی کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه توجه به این موارد به ویژه فعال کردن کارکردهای فرهنگی اجتماعی و علمی مساجد را درحال حاضر در ۳۰ هزار مسجد کشور در دستور کار قرار داده‌ایم، ابراز امیدواری کرد که شاهد متجلی شدن همه ظرفیت‌ها و کارکردهای مسجد باشیم.

وی افزود: رسیدگی به امور مربوط به مردم محلات و پاسخگویی به نیازهای مردم محلات از دیگر کارکردهای مساجد است که باید مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر اینها رسانه مساجد نیز باید فعال باشد.

آیین تکریم فعالان مسجد ۳۰ مرداد در روز جهانی مسجد با تقدیر از اعضای هیات امنا و بانیان مساجد و پایگاه‌های مقاومت مساجد در سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران و تحت عنوان «مثل ابراهیم» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار