مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مطرح کرد؛

نقش آفرینی صنعت برق مازندران در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس

سرهنگ «سلامی» گفت: کارکنان صنعت برق مازندران در پشتیبانی تخصصی و حضور در جبهه‌های دفاع مقدس نقش آفرین بودند.
کد خبر: ۶۸۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷ - 14August 2024

نقش آفرینی صنعت برق مازندران در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «سید کاظم حسینی کارنامی» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به نقش آفرینی نیروی برق مازندران در دفاع مقدس اظهار داشت: هم در خدمات فنی، تخصصی و هم پشتیبانی از جنگ پیشتاز بودند و به عنوان رزمنده نیز در جبهه‌های جنگ حضور داشتند.

وی افزود: یکی از پایه‌های ثابت برای مقر‌ها رزمندگان برق بودند و تامین برق این نقطه با آنها بود و با امکانات و تجهیزات خود برای اسلام و نظام مجاهدت کرد.

این مسئول با تاکید بر جمع آوری خاطرات رزمندگان برق در حوزه تخصصی و رزمندگی برای تولید کتاب در این حوزه و تجلیل و تکریم از رزمندگان و ایثارگران برق به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس در سالروز عملیات‌ها را از دیگر برنامه‌های این حوزه دانست.

سلامی همچنین بر آموزش معارف دفاع مقدس کارکنان دولت به صورت ضمن خدمت مجازی و دانشنامه استانی دفاع مقدس مازندران با موضوع عملکرد نیروی برق در دفاع مقدس تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران همکاری ویژه شرکت توزیع نیروی برق را در خصوص ارائه خدمات برق به این مجموعه خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار