رسانه صهیونیستی:

هیچ راهکار نظامی برای حل وضعیت آشفته «اسرائیل» وجود ندارد

یک رسانه صهیونیستی نوشت: اسرائیلی‌ها در جهنمی افتاده‌اند که خودشان ساختند و امروز باید فریاد بزنیم ده ماه جهنم کافیست و هیچ راهکار نظامی برای حل این وضعیت آشفته اسرائیل وجود ندارد.
کد خبر: ۶۸۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 14August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، بعد از علنی‌تر شدن اختلافات میان سران صهیونیست از جمله شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم در سایه جنگ غزه و همچنین درگیری‌های داخلی شدیدی که طی هفته‌های گذشته میان نیرو‌های ارتش و راست افراطی‌های صهیونیستی با نیرو‌های پلیس این رژیم اتفاق افتاد، منابع و رسانه‌های عبری از جهنمی صحبت می‌کنند که اسرائیلی‌ها با دستان خودشان در آن افتاده‌اند.

رسانه صهیونیستی: اسرائیل در جهنمی افتاده که خودش ساخته است

وضعیت اسرائیل با راهکار نظامی حل نمی‌شود

در این زمینه وب سایت عبری والا در مقاله‌ای اعلام کرد: ما واقعا نمی‌فهمیم فرزندانمان هر روز برای چه چیزی کشته می‌شوند و چرا والدین آنها از ترس کوبیده شدن درب خانه خود نمی‌توانند بخوابند.

این رسانه صهیونیستی افزود: واقعیت آن است که با راهکار نظامی نمی‌توان این وضعیت را حل کرد. حتی در شرایطی که هنوز ایران حمله خود را آغاز نکرده و همچنین حزب الله هم پاسخ ترور فرمانده خود در بیروت را به اسرائیل نداده است، وضعیت ما به گونه‌ای است که باید فریاد بزنیم. از طرف دیگر مرگ و ویرانی که در نتیجه حملات حزب الله در شمال برای اسرائیلی‌ها به بار آمده است، به خودی خود یک پاسخ برای اسرائیل است و واقعا پاسخ مگر باید چگونه باشد؟

مرگ و ترس و ویرانی؛ ماحصل ده ماه جنگ فرسایشی در غزه

در ادامه این مقاله آمده است: زنجیره حملات و پاسخ‌ها در این جنگ بی‌پایان و فرسایشی به گونه‌ای است که هیچکس نمی‌تواند تعداد آنها را به خاطر بسپارد. آنچه که ما از ۱۰ ماه گذشته شاهد آن بودیم، مرگ، ترس، ویرانی، سوگواری و عذاب بوده است و ما نمی‌فهمیم که چرا باید فرزندانمان هر روز کشته شوند و چه اندازه کودکان اسرائیلی قرار است بدون پدر بزرگ شوند.

رسانه مذکور عبری تصریح کرد: از طرف دیگر ما نمی‌دانیم چرا در خیابان‌ها و محله‌هایی که در همسایگی آنها زندگی می‌کردیم، باید به کاشت مرگ و ویرانی ادامه دهیم. ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در پیچ و خم مرحله بزرگی از عذاب و وحشت راه می‌رویم و هیچکس نمی‌داند که چگونه به سلامت از آن خارج شود. واقعیت آن است که هیچ راهکار نظامی برای وضعیت وحشتناکی که در آن گرفتار شده‌ایم وجود ندارد و تنها راهی که اسرائیلی‌ها می‌توانند با آن در منطقه زندگی کنند، این است که در این منطقه ادغام شوند.

خودِ اسرائیل عامل فاجعه ۷ اکتبر است

وب سایت عبری والا تصریح کرد: این تصور که ما همیشه می‌توانیم با شمشیر و جنگ زندگی کنیم، بسیار پوچ و احمقانه است و همه دیدند که سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل در ۷ اکتبر چگونه شکست خوردند و درخواست ما این است که امور نظارتی و امنیتی را به کسانی که درکی از آن ندارند نسپارید. ما نمی‌توانیم برای همیشه با شمشیر زندگی کنیم و بدون صلح، هیچ «دولت» اسرائیلی در این منطقه‌ای که اسرائیل در آن توسط دشمنانش محاصره شده، وجود نخواهد داشت.

در ادامه این مقاله صهیونیستی تاکید شده است: وقتی اسرائیلی‌ها یک بار تاریخ فاجعه ۷ اکتبر را در کتاب‌های تاریخ بنویسند، مخاطبان به سختی می‌توانند باور کنند که راست افراطی‌های اسرائیل با دستان خودشان این فاجعه را برای اسرائیل به وجود آوردند و کاری با فلسطینی‌ها کردند که آنها هرگز به سازش فکر نکنند. راست افراطی‌های اسرائیل حتی باب ارتباط با تشکیلات خودگردان فلسطین را هم بستند. به آخرین باری فکر کنید که خبری درباره دیدار یا تماس تلفنی میان یک وزیر ارشد اسرائیلی با محمود عباس، رئیس این تشکیلات شنیده‌اید.

اسرائیل در جهنمی گرفتار شده که خودش ساخته است

وب سایت والا در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین ما با دستان خودمان جهنمی را ساختیم که اکنون در آن افتاده‌ایم. ما تشکیلات خودگردان فلسطین را منحل کردیم و باعث شدیم تا حماس به یک جنبش نخبه و افتخار مردم فلسطین تبدیل شود. ایتمار بن گویر و بزالل اسموتریچ، وزرای افراطی کابینه بنیامین نتانیاهو در کنار دیگر راست افراطی‌های اسرائیل، سیاست احمقانه‌ای را در پیش گرفتند که ما را در مقابل نیرو‌های حماس به رقص مرگ می‌کشاند.

در پایان این مقاله آمده است: قطعاً برقراری مجدد کانال گفتگو با فلسطینی‌ها آسان نخواهد بود. ویرانی‌هایی که اسرائیل در غزه به جا گذاشته، زخمی سخت به فلسطینی‌ها زده و روحیه انتقام را در آنها چند برابر می‌کند؛ همانند احساسی که بعد از عملیات ۷ اکتبر در اسرائیلی‌ها ایجاد شد. اسرائیل ده‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی را قتل عام کرده و آنها هیچ گزینه‌ای جز تقابل با اسرائیل ندارند. ۱۰ ماه جهنم برای همه ما کافیست و زمان آن رسیده که فریاد بزنیم هیچ راهکار نظامی برای وضعیت ما وجود ندارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار