مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر:

معادلات منطقه بدون جمهوری اسلامی فاقد اعتبار است

حجت‌الاسلام «هاشمی» گفت: انقلاب اسلامی، در اوج قدرت و صلابت به سر می‌برد و معادلات منطقه، بلکه دنیا، بدون لحاظ جمهوری اسلامی، فاقد اعتبار است.
کد خبر: ۶۸۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ - 14August 2024

معادلات منطقه بدون لحاظ جمهوری اسلامی فاقد اعتبار استحجت الاسلام والمسلیمن «سیدعبدالرضا هاشمی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با  تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روزهای اسارت خاندان عصمت (علیهم السلام)،با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در مواجهه با مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اظهار داشت: توان وقدرت جبهه مقاومت روز بروز درحال افزایش هست و تاکنون در مقابل جنایات این رژیم دست بسته عمل نکرده، و هر لحظه نسبت به اقدامات این رژیم واکنش نشان می دهد، تاجایی که آنها را شگفت‌زده و مستأصل کرده است.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک وخون کشیدن مردم بی‌گناه غزه پایان ندارد، افزود: بخشی از اهداف رژیم صهیونسیتی، مجبور کردن فلسطینیان به خروج از کشور خود و همچنین فشار به حماس از طريق افزایش نارضایتی در غزه است تا مقاومت مردم مظلوم غزه را تضعیف کرده و از این طریق ضعف‌های خودشان را در مقابل استقامت، پایداری و پیشرفت جبهه مقاومت بپوشانند. 

مسئول نمایندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شما اگر سیر تحولات منطقه‌ای را ملاحظه کنید، کاملاً متوجه خواهید شد که روزانه شاهد رشد و تعالی سازمان دفاعی جبهه مقاومت منطقه‌ای هستیم و خود دشمنان هم به این موضوع اعتراف دارند و در مقابل می‌بینیم که رژیم صهیونسیتی، توان درگیری گسترده و طولانی مدت را ندارد. لذا در راهبرد و نگاه کلان همینطور است و ان شاءالله بزودی شاهد نابودی کامل این رژیم خواهیم بود.

وی تاکید کرد: امروز مجامع بین‌المللی صرفا به‌دنبال پشتیبانی از این رژیم کودک‌کش هستند، چراکه رژیم صهیونیستی جزء راهبردهای غرب، در مهار منطقه مهم غرب آسیاست و به همین دلیل، با توجه به هزینه‌های فراوانی که در این راستا انجام داده‌اند، قطعا تا آخر از این رژیم کودک‌کش حمایت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی جمهوری اسلامی را قدرت  و صلابت اول منطقه دانست و افزود: امروز به اعتراف دوست و دشمن، انقلاب اسلامی، در اوج قدرت و صلابت به سر می‌برد و معادلات منطقه، بلکه دنیا، بدون لحاظ جمهوری اسلامی، فاقد اعتبار است. و این نشان دهنده‌ی اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهداء و مجاهدت مردم تحت زعامت ولایت‌فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار