فرمانده سپاه بوشهر:

وحدت و یکپارچگی در دفاع از خاکریز‌های انقلاب نیاز امروز جامعه است

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت:همه مسؤولان باید در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنند تا شاهد دستیابی به موفقیت باشیم.
کد خبر: ۶۸۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 14August 2024

وحدت و یکپارچگی در دفاع از خاکریزهای انقلاب نیاز امروز جامعه استبه گزارش دفاع پرس بوشهر،سرتیپ پاسدار «علی رزمجو» فرمانده سپاه استان بوشهر امروز در نشست هیأت اندیشه‌ورز رسانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت دولت جدید، همه وظیفه داریم که بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب به دولت کمک کنیم.

وی تحقق برنامه هفتم توسعه و گام دوم انقلاب را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: همه مسؤولان باید در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنند تا شاهد دستیابی به موفقیت باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: سپاه از گذشته تا امروز پروژه‌های بزرگ محرومیت زدایی را در استان داشته است و اکنون نیز آماده هستیم به دولت در این مسیر کمک کنیم.

وی وحدت و یکپارچگی در دفاع از خاکریزهای انقلاب را نیاز امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کشور نیاز به آرامش دارد که باید در این زمینه تلاش کنیم.

سردار رزمجو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار، عزت، آمادگی و قدرت است ادامه داد: ما بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم انسجام و وحدت را در کشور حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها اثرگذاری بسیار مهمی در جامعه دارند خاطرنشان کرد: رسانه‌های در ایجاد امید به آینده و نشاط زندگی باید نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر قلم‌های خبرنگاران را در جهاد تبیین مهم و اثربخش دانست و افزود: خبرنگاران در جهاد تبیین و تحقق شعار سال می‌توانند بیش از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار