فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

سرهنگ «خواست خدایی» از انتشار فراخوان استانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، داستان کوتاه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ - 14August 2024
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: فراخوان چهاردهمین دوره ادبی یوسف، با محوریت داستان کوتاه دفاع مقدس در استان منتشر شد.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: این جایزه ادبی به گردآوری و ارزیابی داستان‌های کوتاه حوزه دفاع مقدس می‌پردازد و برترین داستان‌ها را در دو بخش داستان کوتاه و داستانک (فلش فیکشن) معرفی می‌کند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه موضوع اصلی داستان‌های ارسالی باید در حوزه دفاع مقدس، مقاومت و پایداری باشد، گفت: داستان‏‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل، مشترک یا نشریه‌ای منتشر شده باشد و با توجه به ثبت آثار در دبیرخانه مرکزی، نویسندگان فقط می‌توانند در یک استان شرکت کنند و در صورت شرکت در استان‌های مختلف، از داوری کنار گذاشته می‌شوند.
 
«بنت‌الهدی احمدی» مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آثار ارسالی باید به صورت تایپی در قالب فایل Word به قلم B Zar و اندازه قلم ۱۴ ارسال شوند و همچنین محدودیتی از نظر تعداد برای ارسال آثار وجود ندارد. لازم است نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان درج شده باشد. 
 
احمدی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ مهرماه به آدرس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‏‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و یا از طریق پیام‌رسان‌های «ایتا» و «واتساپ» به شماره ۰۹۲۰۷۴۱۸۵۰۰ ارسال کنند.
 
فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار