مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

ساخت اردوگاه شهید سلیمانی توسط رسانه ها پیگیری و مطالبه شود

«رضایی» گفت:از رسانه‌ها می‌خواهیم ساخت اردوگاه شهید سلیمانی را پیگیری و مطالبه کنند. اردوگاه شهید سلیمانی اگر ساخته شود کرمان را متحول می‌کند و در زائر پذیری کرمان تأثیرگذار است و امیدواریم آیندگان این پروژه را رها نکنند.
کد خبر: ۶۸۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ - 14August 2024

رسانه ساخت اردوگاه شهید سلیمانی را پیگیری و مطالبه کنند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان اظهار داشت: قریب به ۶ هزار مدرسه و ۷۵۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمان داریم و فعالیت‌هایی بسیاری انجام می‌شود که اگر اطلاع‌رسانی نشود مردم از اقدامات آگاه نمی‌شوند.
 
وی با اشاره به تعامل خوب جهاددانشگاهی و آموزش و پرورش کرمان به ارائه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش و همچنین روند جذب نیرو پرداخت و گفت: در سه‌سال گذشته یک نفر خارج از سیستم آزمون، جذب آموزش و پرورش نشده است. سال گذشته پنج هزار نفر جذب شدند و امسال نیز سه هزار نیرو با آزمون جذب می‌شوند. 
 
رضایی با بیان اینکه جوان‌سازی کادر آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادیم و یک حلقه به نام مشاوران جوان ایجاد کردیم، افزود: در زمینه مولدسازی و تجاری‌سازی املاک آموزش و پرورش از استان‌های پیشرو کشور هستیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، قرآن و عترت و... در سه سال گذشته را در تاریخ آموزش و پرورش بی‌نظیر دانست و ادامه داد: اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی به خوبی برگزار شد.
 
رضایی در پایان به اقدامات عمرانی آموزش و پرورش ‌از جمله ساخت سالن‌های ورزشی، بزرگترین سالن اجتماعات و... پرداخت و اظهار کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم ساخت اردوگاه شهید سلیمانی را پیگیری و مطالبه کنند. اردوگاه شهید سلیمانی اگر ساخته شود کرمان را متحول می‌کند و در زائر پذیری کرمان تأثیرگذار است و امیدواریم آیندگان این پروژه را رها نکنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار