فرماندار پاوه:

حماسه ۲۶ مردادماه نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بود

«حیدری» گفت: حماسه ۲۶ مردادماه ۱۳۵۸ نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بود و مردم آن زمان شرایط سخت، ملتهب و حساسی که متأثر از؛ تحولات دشمن در مناطق کردنشین، بازماندگان رژیم ستمشاهی، عوامل ضد‌انقلاب و تجزیه‌طلبان بود را تحمل می‌کردند.
کد خبر: ۶۸۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶ - 14August 2024

حماسه ۲۶ مردادماه نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس کرمانشاه، «علیرضا حیدری» فرماندار شهرستان پاوه امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه ضمن خیر مقدم به همه حضار، اظهار داشت: یکی از حوادث مهم و تأثیرگذار در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی حماسه پاوه است که فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر شکست حصر پاوه که سراسر حکمت است، در رابطه با آن صادر شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۲۶ مردادماه ۱۳۵۸ نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بود، گفت: مردم آن زمان شرایط سخت، ملتهب و حساسی که متأثر از؛ تحولات دشمن در مناطق کردنشین، بازماندگان رژیم ستمشاهی، عوامل ضد‌انقلاب و تجزیه‌طلبان بود را تحمل می‌کردند.

فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به وضعیت استراتژیکی و مهم این شهرستان، ادامه داد: دشمن برای تصرف این شهرستان برنامه داشت؛ منافقین با فکر شومی که داشتند تصرف پاوه را کلید زده بودند و با استقرار ۵ هزار نفر به پاوه حمله و شهرستان را محاصره کردند.

وی در خصوص فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای شکستن محاصره شهرستان پاوه، تصریح کرد: فرمان تاریخی امام راحل (ره) موجب تقویت روحیه زرمندگان و باعث دلگرمی مردم و تضعیف روحیه، ترس و دلهره در میان ضد‌انقلابی‌ها شد و طی عملیاتی نیرو‌های ضدانقلاب عقب‌نشینی و شهرستان پاوه آزاد شد.

حیدری اضافه کرد: بیش از ۴۵ سال از آن روز‌ها می‌گذرد، مردم شهر در امتداد همان راه مقدس و ولایت‌پذیری و اطاعت از فرمان ولی‌امر مسلمین در همه قوا شاهد هستیم که اطاعت‌پذیری را از مقام معظم رهبری دارند؛ اقتدار نظام مدیون مقام معظم رهبری و اطاعت‌های مردم ولایت‌مدار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها