امام جمعه قزوین:

اهتزاز پرچم ایران در المپیک موجب شادی ملت شد

آیت الله «عابدینی» گفت: با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایرانی در المپیک پاریس و در مقابل چشمان میلیون‌ها نفر شما توانستید یک ملت را شاد کنید که از شما سپاسگزاریم.
کد خبر: ۶۸۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ - 14August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین استقبال از قهرمانان المپیک عصر چهارشنبه با حضور آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، «محمد مهدی اعلایی» استاندار و جمعی زیادی از شهروندان در محل بنای تاریخی چهل ستون برگزار شد.

در این مراسم از مهران برخورداری دارنده مدال نقره رشته تکواندو المپیک 2024 پاریس، رضا علیپور دارنده مقام چهارم رشته سنگ نوردی، میرمصطفی جوادی دارنده مقام پنجم وزنه برداری و محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم ژیمناستیک اعزامی به المپیک تجلیل شد.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در این مراسم اظهارداشت: حضور شما ورزشکاران در میدان المپیک یک افتخار است و مهمتر از مدال آوری توجه به معنویت و اخلاق در میادین بین المللی است که شما آن را در عمل نشان دادید.

وی بیان کرد: با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایرانی در المپیک پاریس و در مقابل چشمان میلیونها نفر شما توانستید یک ملت را شاد کنید که از شما سپاسگزاریم.

امام جمعه قزوین یادآورشد: موفقیت ها و رفتار شما قهرمانان در میادین بین المللی نشان داد در خانواده هایی مذهبی و مومن تربیت شده اید و دعای خیر والدین و یک ملت بدرقه راهتان بود و بسیاری از ورزشکاران با نماز شب و عبادت و عشق به میهن وارد میدان شدند و افتخار آفرین شدند.

عابدینی اظهارداشت: شما ورزشکاران با عشق به امام حسین(ع) و فرهنگ ایمانی حرکت کردید و امروز هم مردم با صلوات و دعا به استقبال شما آمدند و قدردانتان شدند.

در ادامه از چهار المپین اعزامی مهران برخورداری دارنده مدال نقره تکواندو، رضا علیپور مقام چهارم سنگ نوردی و میر مصطفی جوادی مقام پنجم المپیک در وزنه برداری و رضا خیرخواه سرمربی تیم ژیمناستیک کشورمان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها