معاون اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

رویداد تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال و برگزیده در گیلان

«آقازاده» از برگزاری رویداد نکوداشت مشارکت‌های اجتماعی و تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد برگزیده با دعوت از مسئولان کلیه سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز در استان و مدیران کل دستگاه‌های دولتی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲ - 14August 2024

رویداد تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد فعال و برگزیده در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «سیده هاجر آقازاده» معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز ملی تشکل‌ها و هفته مشارکت‌های اجتماعی به مجموعه سازمان‌های مردم‌نهاد فرهیخته و پرتلاش استان، به اهمیت جایگاه فعالان اجتماعیِ داوطلب، توانمند و متعهد در کنار دولت و دولتمردان برای خدمت‌رسانی بهتر به عموم جامعه اشاره کرد.

وی توجه و اعتقاد به مشارکت اجتماعی را نشانه بلوغ جامعه و از جمله مولفه‌های موفقیت در مدیریت و حکمرانی خوب برشمرد و افزود: افزایش آگاهی جامعه در خصوص میزان و نحوه تاثیرگذاری اقدامات سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار تقویت بنیه علمی و پویایی تشکل‌های مردمی در تعیین جایگاه واقعی سمن‌ها و نقش ملموس آنان در جامعه تاثیر به سزایی دارد.

آقازاده با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۲ الی ۲۸ مرداد به عنوان هفته مشارکت‌های اجتماعی نامگذاری شده است، از برگزاری رویداد نکوداشت مشارکت‌های اجتماعی و تجلیل از تشکل‌های مردم‌نهاد برگزیده با دعوت از مسئولان کلیه سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز در استان و مدیران کل دستگاه‌های دولتی مرتبط به ریاست استاندار گیلان خبر داد.

معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: این رویداد در قالب نشست صمیمانه تشکل‌های مردم نهاد با استاندار و مسئولین و با هدف گرامیداشت و تجلیل از اقدامات داوطلبانه گروه‌های مردم پایه برگزار می‌شود.

گفتنی است براساس ارائه طرح خلاقانه حوزه معاونت تشکل‌های اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان طی روز‌های اخیر "سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد گیلان" با حضور وزیر کشور رونمایی شد.

این نخستین سامانه تخصصی و هوشمند تشکل‌های مردم‌نهاد در بستر اینترنت است که بعنوان یک دستاورد حائز اهمیت در سطح کشور موفق به اخذ تائیدات لازم از سوی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور برای اجرای آن به صورت آزمایشی در استان گیلان گردید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها