فرمانده سپاه قدس گیلان:

نابودی اسرائیل با دستان خودش رقم خواهد خورد

سردار «دامغانی» با بیان اینکه فروپاشی و نابودی اسرائیل با دستان خودش رقم خواهد خورد گفت: مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه همچنان سکوت اختیار کرده است.
کد خبر: ۶۸۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ - 14August 2024

نابودی اسرائیل با دستان خودش رقم خواهد خوردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز با حضور در تحریریه خبرگزاری صدا وسیما با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: با تداوم جنگ ویرانگر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و کشتار بی‌سابقه این رژیم در غزه و فلسطین به زودی فروپاشی و نابودی اسرائیل با دستان خودش فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در مدرسه تابعین گفت: تصاویر به شهادت رساندن کودکان، مادران و مردم مظلوم غزه دل هر ملت آزاده‌ای را به درد آورده است و متاسفانه مجامع بین‌المللی همچنان سکوت اختیار کرده است.

دامغانی همچنین به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد: رسالت صدا و سیما در این جنگ فرهنگی-ترکیبی برای تنویر افکار عمومی بسیار خطیر و سنگین است.  

فرمانده سپاه قدس گیلان به تلاش دشمنان و رسانه‌های معاند برای اعتبارزدایی و اعتمادزدایی از رسانه ملی نزد مردم اشاره کرد و افزود: خبرنگاران و فعالان صدا وسیما باید با شناخت دقیق ذائقه مردم و مخاطب‌شناسی در تولید محتوا و برنامه‌سازی اهتمام جدی داشته باشند.

دامغانی با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل صدا و سیمای گیلان و معاونت خبر در پیگیری مسائل و دغدغه‌های مردم خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم نشان از مردمی بودن صدا و سیمای گیلان در تولید محتوا و برنامه‌سازی است.

تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر و افزایش ۲ برابری مخاطبان بخش خبر ۲۰ و ۲۳ صدا و سیما‌ی مرکز گیلان گفت: این روند افزایش مخاطب در کمتر از یک سال نشان‌دهنده، دیده شدن مردم در برنامه‌های خبری صدا وسیما است و با توجه به ظرافت و حساسیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم خبرنگاران و دست اندرکاران خبر در بیان و انعکاس مطالب و مسائل نقش موثری دارند.

در پایان این دیدار صمیمانه، جمعی از خبرنگاران خبرگزاری صداو سیما از اهتمام جدی خود برای بیان توانمندی‌های استان و پیگیری مطالبات مردم گفتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها