معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

نقش خبرنگاران ارزشمند و رفیع است

«عزیز زاده گرجی» با بیان اینکه در استان مازندران هیچ مدیری برای رسانه‌ای شدن دغدغه ندارد، گفت: اعتقاد دارم که نقش خبرنگاران ارزشمند و رفیع است.
کد خبر: ۶۸۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ - 14August 2024

نقش خبرنگاران ارزشمند و رفیع استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران عصر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای مرکز استان مازندران که در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و بیان اینکه آمادگی داریم که نظام مسائل خبرنگاران را حتی به صورت موردی هم پیگیری کنیم، اظهار داشت: برنامه‌ریزی در این زمینه در اختیار خبرنگاران است.

وی با اشاره به مطالبات فعالان رسانه‌ای افزود: مطالبات مربوط به حوزه رسانه به نظر بنده باید به صورت صنفی پیگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه نقش مدیران تسهیل‌گری بوده است، تصریح کرد: برخی از صنوف در بخش‌های مختلف پیگیر هستند، اما فعالان رسانه‌ای مسائل مربوط به خودشان را کمتر پیگیری می‌کنند.

عزیز زاده گرجی ضمن اعلام آمادگی برای رفع دغدغه‌های فعالان رسانه‌ای استان اذعان داشت: نقد در حوزه رسانه باید منصفانه باشد، برخورد غیر منطقی و غیر منصفانه باعث ترویج بداخلاقی در جامعه می‌شود.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس مراسم اربعین، بیان کرد: اقدام زینبی خبرنگاران در این عرصه غیرقابل انکار است، فعالیت در حوزه رسانه علاقمندی و عشق می‌خواهد در کنار این موضوع صداقت و سلامت هم نیاز است.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران هیچ مدیری برای رسانه‌ای شدن دغدغه ندارد، افزود: اعتقاد دارم که نقش خبرنگاران ارزشمند و رفیع است.

این مسئول با اشاره به بازتاب جنایت رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل، گفت: به واسطه بازتاب مناسب جنایت این رژیم توسط فعالان رسانه‌ای امروز این رژیم در نزد افکار عمومی بسیار منفور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها