نماینده ولی فقیه در استان همدان:

موفقیت‌ دولت، کاهش مشکلات مردم را به دنبال خواهد داشت

آیت‌الله «شعبانی» گفت: همه باید تلاش کنیم تا آقای پزشکیان و دولت در رفع دغدغه‌های مردم موفق شوند، موفقیت‌ دولت، کاهش مشکلات مردم را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵ - 15August 2024

4به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با اعضا ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در همدان، اظهار داشت: باید از همه افرادی که برای برگزاری انتخاباتی پر شور و حضور حداکثری مردم تلاش کردند، تقدیر شود.

وی با بیان اینکه نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خاصیت جمهوری، مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا آقای پزشکیان و دولت در رفع دغدغه‌های مردم موفق شوند، موفقیت‌ دولت، کاهش مشکلات مردم را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هر گاه شاهد تندروی از هر جناح سیاسی بودیم، هم مردم و هم کشور آسیب دیده‌اند، گفت: اگر در اختلافات سیاسی مصالح واقعی مردم را لحاظ کنیم، در کنش گری سیاسی موفق‌تر خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه در اختلافات سیاسی، سهم خواهی‌ها و تقدم منافع شخصی و حزبی بر منافع مردم، مصالح واقعی مردم ذبح می‌شود، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در ملاک انقلابی‌گری، بحث جریان سیاسی و انتصاب مطرح نیست.

شعبانی خاطرنشان کرد: هر کس به قانون اساسی ملتزم باشد، در مسیر جمهوری اسلامی است، البته نیاز داریم در رابطه با شاخصه‌های انقلابی‌گری گفت‌وگو کنیم. عدالت خواهی هر جا اتفاق بیفتد، شعار انقلاب اسلامی و آرمان اصلی آن است، فرق ندارد کدام جریان سیاسی در کشور مطرح می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی بداخلاقی‌های سیاسی مربوط به جریان سیاسی خاصی نیست، مربوط به نظام انتخاباتی است که نیازمند اصلاحاتی در آن هستیم، متذکر شد: ممکن است گاهی اختلافات فکری وجود داشته باشد، اما نباید این اختلافات به مصلحت کشور آسیب بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار