استاندار چهارمحال و بختیاری:

هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی گفتمان شهید رئیسی است

حیدری گفت: شهید رئیسی یک فرد نبود، شخصیت ایشان یک تراز مدیریتی بود که باید ابعاد شخصیتی و مدیریتی این شهید عزیز به مردم و به خصوص مدیران شناسانده شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱ - 15August 2024

هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی گفتمان شهید رئیسی استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک با معاونین، مشاورین و فرمانداران، اظهار داشت: شهید رئیسی یک فرد نبود، شخصیت ایشان یک تراز مدیریتی بود که باید ابعاد شخصیتی و مدیریتی این شهید عزیز به مردم و به خصوص مدیران شناسانده شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب راه شهید رئیسی و مرام مدیریتی ایشان را به عنوان یک الگو برای مسولان دانستند؛ اخلاص، پرکاری، مردم نوازی، توجه به تمام نقاط کشور، ولایت مداری، بی اعتنایی به حواشی و تمرکز بر مسائل اساسی کشور، اسکتبارستیزی و توجه به ظرفیت‌های داخلی جزو بارزترین ویژگی‌های مدیریتی این شهید عزیز بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اضافه کرد: ستاد‌های استان و شهرستانی گرامیداشت هفته دولت با محوریت معاون عمرانی، تشکیل شده و مصوبات آن با جدیت دنبال شوند.

وی در خصوص پروژه‌های هفته دولت نیز اشاره کرد: بر اساس تاکیداتی که از ماه‌های قبل صورت گرفته، در هفته دولت امسال پروژه‌های متعدد و قابل توجهی را تقدیم مردم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار