دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهید «صداقت» + تصاویر

سرهنگ خلبان ستاد «پورحسین» همزمان با ایام بزرگداشت شهدای مدافع حرم و مقاومت با خانواده شهید والامقام «محسن صداقت» در قم دیدار کرد.
کد خبر: ۶۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷ - 15August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نهاجا همزمان با ایام بزرگداشت شهدای مدافع حرم و مقاومت با خانواده معظم شهید والامقام محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، دیدار کرد.

وی در این دیدار، با اشاره به اینکه سرافرازی امروز ایران اسلامی نتیجه مقاومت و جانفشانی های جوانان این مرزوبوم است، عنوان کرد: ما به عنوان بخشی از نیروهای مسلح با شهدا در پیمودن راه شان و مقابله با استکبار جهانی عهد و پیمان می بندیم و تا آخرین نفس، بر سر این پیمان می ایستیم و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار می دهیم.

در دیدار فوق، مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه شهید اکبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی دیگر از مسئولان پایگاه حضور داشتند و پدر شهید صداقت، خاطراتی را از آن شهید بزرگوار بازگو کرد.

دیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهید «صداقت» + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهید «صداقت» + تصاویردیدار فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری با خانواده شهید «صداقت» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار