پیام تقدیر فرمانده پایگاه شهید اکبری از خبرنگار دفاع پرس:

خبرنگاران نقش اساسی در بصیرت افزایی جامعه دارند

سرهنگ خلبان ستاد «پورحسین» در پیام تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان راویان امین و صدیق، نقش اساسی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه دارند.
کد خبر: ۶۸۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 15August 2024

خبرنگاران نقش اساسی در بصیرت افزایی جامعه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نهاجا در پیامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: «در عصری که دشمن با استفاده گسترده از بستر رسانه سعی در آمیختن دستاوردهای انقلاب اسلامی به شبهه دارد، این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که می توانند بطور موثر نقش آفرینی و روشنگری کنند.

خبرنگاران عزیز با تکیه بر سه اصل امانتداری، صداقت و شجاعت به عنوان راویان امین و صدیق اطاعات و اخبار، در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه و تبیین حق و حقیقت، نقشی اساسی دارند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، روز خبرنگار را به جنابعالی و خانواده بزرگ رسانه کشور تبریک عرض نموده و از اهتمام و توجه نسبت به انعکاس هوشمندانه اخبار دفاعی کشور قدردانی می نماییم.»

لازم به ذکر است: سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با ایام گرامیداشت خبرنگار، با تقدیم لوح و هدایایی از «ابوالفضل بمانی» مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در قم به جهت همکاری در انتشار اخبار حوزه ایثار و شهادت آن پایگاه تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار