شهردار قزوین:

مسوولان و خبرنگاران در کنار هم برای رفع مشکلات شهری گام بردارند

«صباغی» گفت: مسوولان و اصحاب رسانه در کنار هم برای رفع مشکلات شهری گام بردارند و اگر کم کاری در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته است آن را انعکاس داده و به گوش ما برسانند.
کد خبر: ۶۸۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 15August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «مهدی صباغی» شهردار قزوین روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اصحاب رسانه و اهل قلم با بینش و آگاهی در مسایل مدیریت شهری، فرهنگی و اجتماعی و با هنر و تخصص خود در تلاشند از یک سو مسایل، مشکلات، کمبودها و نارسایی های مردم را به مسوولان انتقال دهند و از سوی دیگر عملکرد، زحمات و تلاش آنها را نیز بیان کنند که از آنها تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: در مسایل مدیریت شهری زیاد به دنبال حاشیه سازی نیستیم و سعی ما بیشتر بر ارایه و نحوه خوب خدمات رسانی است، افزود: امروز شاهد تحقق مناسبی در حوزه مدیریت شهری هستیم تا جایی که سعی داریم برای رفاه و آسایش زندگی روزمره شهروندان گام های بزرگ و اساسی برداریم.

صباغی ادامه داد: ۴۶۱ شغل برای مدیریت شهری تعریف شده و امروز در تمامی زمینه ها با رویکرد مردم محور عمل کردیم و تا حدودی هم موانع ساخت و ساز را از پیش روی سازندگان برداشته ایم.

به گفته وی، شهرداری قزوین در مسایلی از جمله ساماندهی آرامستان ها، فضای سبز، اماکن تاریخی و مذهبی و مسایل اجتماعی و حمل و نقل و همچنین مسایل اجتماعی و فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام داده و امروز مهم ترین معضل این شهر، یعنی موضوع ترافیک است که با بهره برداری از طرح های مختلف موفق به بازگشایی آن شده ایم.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: احداث و تردد روزانه ۸۶ هزار خودرو در ۲ مسیر کمربندی آیت الله باریک و پیامبر اعظم (ص) و همچنین تردد انبوه خودروها در بلوار باهنر و مینودر، حجم بالایی از ترافیک درون شهری قزوین را کاهش داده و رضایت عمومی شهروندان را نیز به دنبال داشته اند.

صباغی ادامه داد: خرید ۲۵ دستگاه مینی بوس و ۱۰ دستگاه ون در حوزه حمل و نقل درون شهری جهت رضایت شهروندان و همچنین استفاده از ۱۶۰ هزار تن آسفالت برای اصلاح و زیرسازی سطح معابر شهر از ابتدای امسال تاکنون از جمله اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک بوده است.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات موجود در حوزه کمبود آب، فضاهای سبز مناسبی را در سطح شهر قزوین ایجاد کرده و در عین حال نیز تلاش داریم تا برای جا به جایی مشاغل مزاحم سطح شهر اقدامات بنیادینی را به عمل آوریم.

صباغی با اشاره به فعالیت های فرهنگی شهرداری قزوین، تصریح کرد: یکی از کارهای مهم شهرداری قزوین در حوزه فرهنگ، افتتاح تئاتر شهر بود که با راه اندازی و بهره برداری از آن تا به امروز ۲۰۰ برنامه فرهنگی در این مکان برگزار شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: مسوولان و اصحاب رسانه باید دست در دست یکدیگر جهت احصا و مرتفع کردن مشکلات شهری گام بردارند و اگر کم کاری در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته است از رسانه ها می خواهیم با قلم های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها