مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل:

آزادگان شناسنامه، آزادگی ،پایداری و نماد غیرت ایران اسلامی هستند

«حسین‌نژاد» با تاکید بر اینکه آزادگان شناسنامه، آزادگی ،پایداری و نماد غیرت ایران اسلامی هستند، گفت:آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت سختی‌ها زیادی را جان خریدند و با اراده‌ای راسخ، مقاومت و ایمان قوی،رهروان واقعی مکتب حضرت زینب (س) بودند.
کد خبر: ۶۸۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 15August 2024

 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم بزرگداشت ورود  آزادگانبه میهن اسلامی  امروز (پنج شنبه)با حضور «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل، «علیرضا حسین‌نژاد» مدیر کل کمیته  امداد امام خمینی  و جمعی از رزمندگان و آزادگان در سالن همایش کمیته امداد امام خمینی اردبیل برگزار شد.آزادگان شناسنامه، آزادگی ،پایداری  و نماد غیرت ایران اسلامی هستند

حسین‌نژادبا تاکید بر اینکه آزادگان شناسنامه، آزادگی ،پایداری و نماد غیرت ایران اسلامی هستند، گفت:آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت سختی‌ها زیادی را جان خریدند و با اراده‌ای راسخ، مقاومت و ایمان قوی،رهروان واقعی مکتب حضرت زینب (س) بودند.

وی افزود:آزادگان عزیز الگوی خود را از امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) گرفتند چرا که اهل البیت علیهم السلام خود سرچشمه رشادت، ایثار و  فداکاری هستند.

مدیر کل کمیته  امداد امام خمینی اظهار داشت :حادثه کربلا یک درس و یک عبرت به ما آموخت؛ درسش همان آزادگی و جانبازی و شهادت بود؛ اما عبرتی به ما داد که مهتر از درس کربلاست.
وی گفت: امروز بانسلی مواجه هستیم که اغلب آنها زمان دفاع مقدس و ظلم و ستم طاغوت را درک نکرده اند و وظیفه ما و شماست که دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم.

حسین نژاد افزود: دوران اسارت دوران سختی بود که آزادگان سرافراز هم به لحاظ روحی و هم جسمی در اسارت بودند، اما دشمن حتی از خردسالترین اسیر ما هم نتوانست برعلیه نظام و انقلاب بهره برداری کند.

وی افزود مقام معظم رهبری نیز در مورد آزادگان چنین می‌فرماید: شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید. خدای متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامی برگرداند.

ایشان هم چنین می‌فرمایند: سازندگی زندان و اسارت، سازندگی مخصوصی است آن را در جای دیگر نمی‌شود پیدا کرد. صبر و استقامت شما به اسلام آبرو بخشید.

در ادامه «جابر صفار» از آزادگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس به تشریح خاطرارتی از دوران اسارت پرداخت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار