مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

حضرت زینب (س) الگوی آزادگان بود

حجت الاسلام «میرزایی» گفت: آزادگان دلاور و سرافراز با درس گرفتن از زندگی حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه، عزت و اقتدار را برای کشورمان ارمغان آورند.
کد خبر: ۶۸۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ - 15August 2024

حضرت زینب (س) الگوی آزادگان بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «داوود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی امروز در همایش «الماس‌های درخشان» که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و با درس گرفتن از زندگی حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه، عزت و اقتدار را برای کشورمان ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر استقامت و افتخار میهن اسلامی ایران هستند افزود: بی شک رشادت‌های شما غیور مردان که تا پای جان ایستادید و نگذاشتید حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان افتد هم در این دنیا و هم در آخرت موجب سرافرازی و سربلندی شما خواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید استان به ویژه ۶۴ شهید غریب در اسارت گفت: همه ما مدیون شهدا، آزادگان و جانبازان هستیم و بایستی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار