مدیران عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب دیدار و گفت‌وگو کردند

مدیرعامل باغ کتاب با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با سردار ادیبی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۸۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 15August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمدحسن سعادت هندی» مدیرعامل باغ کتاب تهران با حضور در دفتر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی با سردار «نادر ادیبی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیران عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب دیدار و گفت‌وگو کردند

در این دیدار سردار ادیبی ضمن عرض خیرمقدم به مدیرعامل باغ کتاب گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.

وی افزود: ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

سردار ادیبی تاکید کرد: جذب حداکثری و شناساندن گنجینه‌های عظیم دفاع مقدس از سیاست‌های اصلی موزه است و هر دو مجموعه می‌بایستی با توجه به ظرفیت‌هایی که دراختیار دارند نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند. 

در ادامه دکتر سعادت هندی نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از برهه‌های مهم و تاثیر گذار در طول تاریخ کشور عزیزمان است و ما از دست اندرکاران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکر می‌کنیم که در ترویج مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های قهرمانان واقعی ملت ایران نقش مهم و سازنده‌ای را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به زمینه‌های مشترک فی مابین دو مجموعه گفت: امیدواریم بتوانیم با ظرفیت‌های موجود در دو مجموعه اتفاقات خوبی را در راستای تبیین نقش مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول تاریخ کشور عزیزمان رقم بزنیم.

برگزاری نشست‌های مشترک علمی پژوهشی و تعامل در زمینه تولید محتوا از دیگر بحث‌های مورد تاکید طرفین در این نشست بود.
همچنین مقرر شد با انعقاد یک تفاهم نامه زمینه‌های لازم در جهت توسعه و برقراری همکاری‌های مشترک فرهنگی، علمی- پژوهشی و ... فی مابین دو مجموعه ایجاد گردد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها