مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

شهدا برای عزت به میدان دفاع از کشور رفتند

«برزگر» گفت: شهدا برای عزت و افتخار کشور به میدان جنگ و دفاع از کشور رفتند.
کد خبر: ۶۸۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ - 15August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «عباس برزگر» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در اجلاسیه کنگره ملی شهدای غریب اسارت استان زنجان که در سالن نور سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد، اظهار داشت: شهدا رفتند تا ما با افتخار زندگی کنیم، زمین خوردند تا ما سربلند باشیم، بنابراین باید قدر این شهدا را بدانیم و راهشان را ارج نهیم.

وی اظهار کرد: شهدا برای عزت و افتخار کشور به میدان جنگ و دفاع از کشور رفتند و در این راه به شهادت رسیدند و شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

برزگر با بیان اینکه شهدای اسارت، غریبانه در غربت با تحمل‌ درد و رنج زیاد به شهادت رسیدند، افزود: بسیاری از اسرا در جنگ هشت سال دفاع مقدس مظلومانه در اسارت زیر شکنجه دشمنان شهید شدند و تاکنون اثری از آن‌ها پیدا نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما با افتخار زندگی کنیم، زمین خوردند تا ما سربلند باشیم؛ بنابراین باید قدر این شهدا را بدانیم و راهشان را ارج نهیم، گفت: ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای آزادی، استقلال و عزت کشور زحمات زیادی تقبل کردند و در جبهه‌های حق علیه باطل شجاعانه ایستادگی کردند.

برزگر خاطرنشان کرد: ۳۴ سال پیش شاهد ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به کشور بودیم که با ورود خود شور و شعف خاصی در کشور برپا شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار