رهبر انصارالله یمن:

برخی رسانه‌های عربی به تریبون‌هایی برای توجیه جنایات اسرائیل بدل شده است/هیچ عذری از ۲ میلیارد مسلمان در خصوص غزه پذیرفته نیست

رهبر جنبش مقاومت یمن گفت: رسانه‌های عربی به تریبون‌هایی برای توجیه جنایات اسرائیل و روحیه دادن به آن بدل شده است، بیشتر نخبگان در خواب هستند و هیچ موضعی در قبال غزه ندارند.
کد خبر: ۶۸۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ - 15August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبد الملک حوثی» رهبر جنبش مقاومت یمن (انصارالله) برخی از رژیم‌های عربی با اسرائیل همدست هستند و اسرائیل افتخار می‌کند که [کشور‌های عربی]میوه و مواد غذایی برایش می‌فرستند، برخی از این رژیم‌ها با تمام قدرت، از این دشمن حمایت نظامی می‌کنند و پهپاد‌ها و موشک‌هایی را که به سمت آن شلیک می‌شود، رهگیری می‌کنند.

برخی رسانه‌های عربی به تریبون‌هایی برای توجیه جنایات اسرائیل بدل شده است/هیچ عذری از ۲ میلیارد مسلمان در خصوص غزه پذیرفته نیست

رسانه‌های عربی نیز به تریبون‌هایی برای توجیه جنایات اسرائیل و روحیه دادن به آن بدل شده است، بیشتر نخبگان در خواب هستند و هیچ موضعی در قبال غزه ندارند. کسانی هم که خود را عالم می‌دانند، فقط از سران تکفیری و فتنه بوده و به دنبال فتنه‌های فرقه‌ای هستند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اینکه سران تکفیر در تلاش هستند نگاه امت اسلامی را از دشمن اصلی و مسئله واقعی خود منصرف کنند، گفت: ما از سران فتنه به جز بدترین صدا‌ها که مملو از افترا فتنه و خدمت به دشمن است چیزی ندیده‌ایم.

در خصوص غزه هیچ عذری از ۲ میلیارد مسلمان پذیرفته نیست

وی با بیان اینکه نخبگان سیاسی و آکادمی در امت اسلامی، در خصوص مسئله غزه، غائب هستند تصریح کرد: ملت‌های مسلمان که تعداد آنها حدود به ۲ میلیارد نفر است کجا هستند چرا هیچ حرکتی در قبال غزه انجام نمی‌دهند در خصوص این دو میلیارد هیچ عذری پذیرفته شده نیست.

عبدالملک الحوثی با تأکید بر اینکه عدم اقدام امت اسلامی به سود دشمن اسرائیلی خواهد بود، خاطرنشان کرد: آیا رخداد‌های فلسطین و فجایع بی‌سابقه در آن کافی نیست که امت اسلامی درک کند باید به مسئولیت خود عمل کند و مواضع عملی و تأثیرگذاری در برابر دشمنان اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات مجاهدان در غزه نشانگر شکست مفتضحانه دشمن است، تصریح کرد عملیات بمباران تل‌آویو معنای بسیار مهمی از نظر زمانی دارد؛ زیرا دشمن گمان می‌کرد که کار کتائب القسام را به پایان رسانده و آن را درمانده کرده است.

رهبر انصارالله ادامه داد: صبر مجاهدان فلسطینی درس بزرگی برای امت اسلام است که از اتخاذ ساده‌ترین مواضع و اقدامات عملی درمانده هستند. برخی از مسلمانان نمی‌خواهند هیچ اقدام عملی برای کمک به ملت فلسطین انجام دهند. برخی از آنان حتی مواضعی دارند که ملت فلسطین را سرزنش می‌کنند. این گناه بزرگی است که باعث می‌شود انسان شریک جنایات اسرائیل شود.

پاسخ محور مقاومت به اسرائیل قطعی است و آمریکا نمی‌تواند آن را محدود کند

عبدالملک الحوثی در خصوص پاسخ محور مقاومت به رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: تصمیم پاسخ این به رژیم قطعی است پاسخ به دشمن در راه است و هیچ عقب نشینی در خصوص آن وجود ندارد ما این حمله را پایبندی ایمانی، انسانی و اخلاقی می‌دانیم.

وی پاسخ به اسرائیل را یک ضرورت عملیاتی برای بازدارندگی دشمن دانست و تاکید کرد: آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند از حجم این پاسخ بکاهد و با اقدامات سیاسی در پی این مسئله است. سخنانی هم که درباره گفتگو و مذاکرات گفته می‌شود فقط به خاطر این است که بر این پاسخ تاثیر بگذارد.

رهبر انصارالله در ادامه، اقدامات جنبش حماس را حکیمانه دانست و گفت: حماس با اقدامات عاقلانه خود آمریکا و تحرکات نظامی آن را رسوا کرد. پاسخ به دشمن قطعاً در راه خواهد بود حال هر چقدر که آمریکا تلاش کند این پاسخ را محدود کند، شکست خواهد خورد مسئله تأخیر در پاسخگویی نیز جنبه عملیاتی دارد تا پاسخ دردناکی به دشمن داده شود.

وی با بیان اینکه این عملیات باعث وحشت شهرک نشینان شده است، در پایان گفت: همه صهیونیست‌ها در حالت ترس و نگرانی هستند. رسانه‌های آنان نیز به این مسئله اذعان دارند با وجود پمپاژ خبری از سوی دشمنان پاسخ قطعاً داده خواهد شد و هیچکس نیز نخواهد توانست از این مسئله شانه خالی کند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار